webForumDet fria alternativet

wF i mina drömmar

Småprat

27 svar · 710 visningar · startad av Gein

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg
Frågan#1

Måste berätta om en dröm jag hade i natt. Det va så att jag fick åka till ett hus som hade blivit drängt i lera(!). Jag va där med ett gäng andra människor för att försöka rädda det som gick. Så fick jag höra att wF-servern stod i detta hus så medans andra försökte rädda människor som höll på att dö under leran så grävde jag fram wF-servern och lyckades rädda den. Ställde undan den och hörde sedan av mej till ledningen och sa att jag hade lyckats rädda servern.

Mycke märklig dröm va det, betyder det här att jag går och tänker på wF hela dagarna eller? ;) :e

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

Ja.

Medlem sedan juni 20022 599 inlägg

Du är helt normal. Kvinnor och barn kan ju rädda sig själv. En stackars värnlös server däremot .. :o

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Oj oj oj.. :) Du lever för wF (jag också för den delen..)

Medlem sedan maj 2002839 inlägg

Sanndröm!!! §e

- Ett geni som jag, fixar idioti med kaos! ;)™

Medlem sedan juni 20023 097 inlägg

Ska vi utse Gein till veckans hjälte? Antingen för att han tom drömmer om wF , eller att han är beredd att offra liv för wF?

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Drömmer inte alla om wF? Jag har t.o.m. drömt om ett antal personer här, vilka dessa är avslöjar jag inte.

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Jag har drömt om många personer här. Inatt drömde jag en lite mindre aktiv person här.
Jag drömde att jag fick reda på att han inte var 23-24 år som jag trodde utan att han var 65 bast.

Medlem sedan aug. 20002 992 inlägg

SPiN erotiska drömmar? ;)

Jag har drömmer om F02 varje natt. :r :e

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Simpa skrev:

SPiN erotiska drömmar?

Det du. ;)

Jag har åtminstone drömt om Bire, @nders, hypatia, sgtpepper och Rikard ett par gånger. Plus flera till som jag inte minns vilka det var. Inga erotiska stunder var med i mina drömmar, för att göra det klart.

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Hah, våta drömmar om wF, det var någonting nytt :e

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Får se om det blir en uppföljare av drömmen inatt ;)

Medlem sedan maj 2002839 inlägg

Man drömmer tydligare med glasögon... :e

- Ett geni som jag, fixar idioti med kaos! ;)™

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Ny wF dröm inatt. Denna gången var det Simpa som snodde mammas bil och så körde han först till Uddevalla och festade på dagen med Wooster, Webbis och Selle (Stället hette GG och det existerar verkligen i Uddevalla). Sen körde han vidare och besökte mig och så åkte vi inlines i min nybyggda ramp i uterummet.

Viking bor tydligen nära mig eftersom han och jag satt o snackade efter att jag läste ett sms från Simpa, och Viking sa, "kommer han ner tänker jag inte visa mig, han har fan snott bilen."

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

(Stället hette GG och det existerar verkligen i Uddevalla)

...det stället får iallafall mig att drömma mardrömmar. Uäck!

Medlem sedan feb. 20022 594 inlägg

bewern skrev:

Ska vi utse Gein till veckans hjälte?

Lätt!

Gein rocks! :)

Bara jag som har skitkassa drömmar, eller? En polare brukar drömma att han är ninja och spöar ett gäng skurkar och att han vinner fotbolls-VM osv.

Jag är aldrig häftig i mina drömmar.

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

Jag försöker också alltid drömma tuffa drömmar men så drömmer jag ändå oftast om skolan (!??!?) :(

Medlem sedan feb. 20022 594 inlägg

Brukar typ också drömma om skolan, och lite om flickor också :o Jo, det är sant. ;)

Jag brukar dock aldrig försöka drömma tuffa drömmar. :D Haha

Medlem sedan jan. 20021 122 inlägg

att du inte är häftig i dina drömmar beror på att du är väldigt klarsynt... :D

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

...och att jag är jävligt tråkig ;)

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
114 ms — ändringar (db)