OuKaij: :e :e
Äsch, så lite bakterier och skit som en toasits innehåller tycker jag inte det var så farligt. Men för allas trevnad bör det självklart inte få förekomma.
29 svar · 874 visningar · startad av Brian · sida 2 av 2
Nu vet vi varför maten ibland smakar så konstigt på McDonalds... x( <http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,61125936852,00.html>
Läs frågan i sin helhet →OuKaij: :e :e
Äsch, så lite bakterier och skit som en toasits innehåller tycker jag inte det var så farligt. Men för allas trevnad bör det självklart inte få förekomma.
Förstår inte, vad spelar det för roll att dem tvättar toalettsitsen i tvättmaskinen?
Är det bara jag som inte äter på tallrik och med kniv o gaffel när jag äter på McDo?
:)
Lite typiskt mcd så länge allt går snabbt typ...
trexter.com skrev:
Förstår inte, vad spelar det för roll att dem tvättar toalettsitsen i tvättmaskinen?
Är det bara jag som inte äter på tallrik och med kniv o gaffel när jag äter på McDo?
:)
Jag har inte heller använt bestick och porslin på McD.
Tengblad skrev:
Men, var det inte det som var meningen på ett ställe som McDonalds :q Annars hade du ju kunnat gå på en "riktig" restaurang, eller hur :q
Ovett & etikett, bestick & servett på McFett:
- Oups, trodde sugröret va till hamburgaren...
- Ett geni som jag, fixar idioti med kaos! ;)™
Rikard skrev:
Simpa skrev:
Man får hoppas på att dem har bra diskmaskiner. :)
Visst kan jag hålla med om att det var lite smaklöst... (precis som McDonalds hamburgare) ...men så länge diskmaskinerna fungerar bra så ska det ju inte vara några problem - vilket som.
Nja, större diskmaskiner (som i storkök tixempel) arbetar inte på samma sätt som en hushållsmaskin gör.
De fyller på en massa vatten i början (20-30 liter eller nåt) som återanvänds till stor del. Dels för att spara vatten och dels för att behålla värmen i maskinen.
Så alla stekspadar och andra redskap som diskats efter toasitsen skulle jag åtminstone undvika... :e
bewern skrev:
Tengblad skrev:
Men, var det inte det som var meningen på ett ställe som McDonalds :q Annars hade du ju kunnat gå på en "riktig" restaurang, eller hur :q
Hade du jobbat på McD skulle du ha förstått. Jag jobba där 2 veckor sen gav jag upp.
Kungligt besök!
Kort sagt, känns inte som att deras mat ligger högst upp, på min önskelista, efter detta *...urk...*
Bara själva tanken på om McDonalds någon gång, får en riiiktig fin-besök då, av denna snubbe:[
Smaklig måltid §jr
Redigerat med anledning av webForums regler §A.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Tengblad alternativt forumledare@webforum.nu.
Tengblad
Moderator, webForum