webForumDet fria alternativet

Snart bär det av

Småprat

37 svar · 1 303 visningar · startad av Racerankan · sida 2 av 2

Frågan, av Racerankan

Till brimba :)

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Luxman skrev:

Enormt stor eloge till Racerankan och Brimba som visar att de har hjärtat på rätta stället. :)

Nu får du inte glömma alla andra som visat sin givmildhet och bidragit till allt det här. Jag passar på att säga ett stort tack till alla och lycka till Rossifumi! (vad heter du egentligen? :q :e)

Brimba skrev:

p.s.
Jag ber om ursäkt för att bildkvalitén är dålig. Det måste varit något fel på ljuset
d.s

Jag känner att det är min plikt att tala om för dig att du är en dålig fotograf. :e :birp

Medlem sedan okt. 20001 558 inlägg

Pace skrev:

Jag passar på att säga ett stort tack till alla och lycka till Rossifumi! (vad heter du egentligen? :q :e)

Som Brimba skrev - the King :birp

@nders skrev:

Jag blir så glad när jag ser detta! Creds till de som creddas bör! Ni rockar! :)

Mvh,

Jupp, tack själv @nders :r
Alla på avd. tyckte att min nalle rockade :birp

Brimba skrev:

Slutmålet var dock inte hos mig.
Vi skulle givetvis i samlad trupp bege oss till Rossifumi - The king.

Bilderna

Nu får Racerankan berätta om allt skvaller och annat som det tjattrades om....

p.s.
Jag ber om ursäkt för att bildkvalitén är dålig. Det måste varit något fel på ljuset :D
d.s.

Kan inte bekräfta att bildtexterna stämmer ;)

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Man skall inte dementera en verifikation utan att höra med dementatorn om en verifikation först!

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Rossifumi, har du fått nån info när du får åka hem, eller får du vara på permis? Kommer ner till Gbg igen strax innan jul.

Medlem sedan aug. 20002 992 inlägg

.. :e

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Jag hade tänkt att Racerankan skulle skvallra lite om mötet, men det har inte blivit av ännu, så jag börjar väl lite smått :)

Rossifumi är en glad och go grabb på 21 vårar...
Rossifumi har utrustat sin rullstol med 8-ekrade titanium fälgar...
Rossifumi kommer hem från sjukhuset i December...

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Rossifumi har lovat att ge mig en åktur i sin S60! :)

Medlem sedan aug. 20003 742 inlägg

Äras alla som äras bör, självklart! ;)

Men största äran till grabben med björnen, krya på dig, vi håller ett gäng tummar att allt löser sig.
Passa dig bara för Bire, han är inget att lita på, han ser alla bilar i sin närhet som presumtiva skrotningsobjekt :p

Luxman skrev:

Men största äran till grabben med björnen, krya på dig, vi håller ett gäng tummar att allt löser sig.
Passa dig bara för Bire, han är inget att lita på, han ser alla bilar i sin närhet som presumtiva skrotningsobjekt :p

:birp

Bire skrev:

Luxman skrev:

:birp

Tja, vågar du så :OO
Du skulle gärna fått åka med mig på hojen - jag var bättre på att köra hoj ;) :e

CyberPet skrev:

Rossifumi, har du fått nån info när du får åka hem, eller får du vara på permis? Kommer ner till Gbg igen strax innan jul.

Första veckan i december bär det av till det nybyggda hemmabio rummet i Banka :birp

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Rossifumi, skönt att du får komma hem!!!! Låter nästan lite orättvist med hemmabio :e

PUSS :f

Rossifumi skrev:

Tja, vågar du så :OO
Du skulle gärna fått åka med mig på hojen - jag var bättre på att köra hoj ;) :e

Med tanke på att du nu är skadad så tar jag tillbaka det där om din S60.. ;)

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Vad kul att titta på lite bilder :)

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

Jag måste ha missat någonting :q

Vad är det som har hänt???

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

Med Rossi? Kolla den här och alla efterföljande trådar så kanske det klarnar.. ;) Wee!

426 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
286 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
290 ms — ändringar (db)