Är det någon som snusar gustavos? Det var nog det äckligaste jag någonsin smakat, efter catch lakrits :e
Vad kör ni får något? Personligen är generalen favorit
24 svar · 698 visningar · startad av Rinaldo
Är det någon som snusar gustavos? Det var nog det äckligaste jag någonsin smakat, efter catch lakrits :e
Vad kör ni får något? Personligen är generalen favorit
Snusar inte!! :)
Föredrar Volvo..
Grov - jämt... Catch rockar iNTE! Lakrits är illa, men inte som nya Lychee. Den smakar ju te. :l
Gustavos har jag smakat, den var lite halvskum - men så farlig var den väl inte?
Slutade snusa för fem år sedan efter att ha snusat och rökt i 18 år. Suget kommer fortfarande så fort jag ser en dosa grovsnus!
Röda Lacket faktiskt... :)
SPiN skrev:
Gustavos har jag smakat, den var lite halvskum - men så farlig var den väl inte?
ok då, men jag gillar inte blandningen av general och grov..
R: rödalacket: jaså :p
Göteborgs Rapé.
Gustavus portion (Orginal eller vad den heter, är helt ok)
Gustavus lös (Orginal) Är något av det äcklgiaste jag smakat, smakade som att stoppa in ett kilo bark under läppen.
Jag snusar General Portion, men det händer att man är rik och blir sugen på lös också.
Ettan eller Göteborgs Rapé
Är gustavos från Norrland?
General bak :p
Gillar lakrits men inte i snusform ;)
det var general bak som gällde ;)
åååh du kan allt börja igen..... med lite hjälp ;)
General såklart!
Tengblad :o
Du kan ju inte snusa. Jag har ju alltid tänkt mig dig som en snäll man som går runt i skolor och påvisar att man inte ska snusa och lär dom visual basic!
Rinaldo skrev:
Du kan ju inte snusa. Jag har ju alltid tänkt mig dig som en snäll man som går runt i skolor och påvisar att man inte ska snusa och lär dom visual basic!
:P Snusning är ganska vanligt i Örebro tycker jag. Jag slutade när jag flyttade därifrån.
Opåsad General :)
Rinaldo skrev:
Hehehehe *ler finurligt*