Jisses!!! :o :e §e
Boka plats på Vikingline för båten som avgår den 30/11 kl. 20.00
Då e det karaoke SM :e jag behöver stöd!!!
18 svar · 367 visningar · startad av aleborg
Jisses!!! :o :e §e
Pinsamt men sant :e
men va f*n, man kan vinna 50 000:- :e
Aleborg, det är bara att du avbokar det där. Den helgen är det aktiviteter i Norrköping...
Re: Snart e det dags
aleborg skrev:
Tack för varningen. :e Då vet jag vad jag inte ska göra den helgen. :P §e
Tro det eller ej, karaoke har blivit en innefluga i stockholm!
Den 16:e är det final på Limpbar(Anders Limpars krog, btw e han värdelös i boule, vi klassade ut dom totalt :e ), var o vartannat ställe kör med karaoke nu för tiden :e
Det spelar ingen roll om var & varannat ställe har karaoke. Det är lika vidrigt för det.
Packade människor utan självinsikt ska stå och vrålar nån hemsk låt, och då gärna inför flera hundra människor, med hjälp av förstärkare. Vidrigt säger jag, vidrigt.
Och tack för varningen om Limpbar, då vet jag var jag inte ska gå.
Kan faktiskt inte hålla med dig, många av dom som sjunger är mycket duktiga, vissa mindre :OO Sen har vi ju vissa som inte kan uppskatta god underhållning ;) Förmodar att du undviker ställen med trubadurer o coverband också §e
aleborg skrev:
Förmodar att du undviker ställen med trubadurer o coverband också §e
Det gör iaf jag om jag inte VET att dom är bra.. Skulle INTE frivilligt gå till ett ställe där Nisses Coverband tolkar Creedence på sitt vis såvida dom inte har gratis sprit.
Finns inget värre än ett pissigt coverband eller usel karaoke. Hellre Eurotechno!
Det kan jag hålla med om, men självklart kollar man bara på coverband o trubadurer man vet är bra!
En trubadur ska vara förbannat bra om det ska locka mig.. Snacka om uttjatat koncept.
aleborg skrev:
Kan faktiskt inte hålla med dig, många av dom som sjunger är mycket duktiga, vissa mindre :OO Sen har vi ju vissa som inte kan uppskatta god underhållning ;) Förmodar att du undviker ställen med trubadurer o coverband också §e
Om jag vet att dom som uppträder kan sin sak, är det väl inget fel.Gärna lite mer sånt. Det jag är emot är att sjuttonårige Micke, som precis kommit i målbrottet och sjunger sämre än en hårddisk som håller på att skära ihop, ska "sjunga" sin tolkning på Köppäbävisan. Speciellt när han e så packad att han inte kan läsa texten, för att ögonen går ikors, då avstår jag.
Jag tycker det e humor :e
Om jag vet att dom som uppträder kan sin sak, är det väl inget fel.Gärna lite mer sånt. Det jag är emot är att sjuttonårige Micke, som precis kommit i målbrottet och sjunger sämre än en hårddisk som håller på att skära ihop, ska "sjunga" sin tolkning på Köppäbävisan. Speciellt när han e så packad att han inte kan läsa texten, för att ögonen går ikors, då avstår jag.
:birp