# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg Frågan 7 nov. 2002 00:21 #1 Japp, dagen då det är dags att sätta igång med 3:ans specialarbete är här... och inte vet man vad man skall skriva/göra om ..
Tänkte om ni har några förslag på ämnen som kan vara intressanta...
Vill göra något praktiskt .. dvs inte skriva ett vanligt "arbete"..
Ämnet skall ha något att göra med webben och det inkuderar asp, flash, grafisk formgivning etc .. alla tips är välkommna ..
Tack på förhand / L
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg Ligg lågt och vänta tills man får reda på vad arbetsproven till Crew 9 är för några, sen slår du två flugor i en smäll! :)
# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg heh..
bara ett litet prob ..
inlämningen av specialerbetet är i samma veva som arbetsproven presenteras .. april nått?
va ifs en bra tanke :)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Jag skrev om Reklam och det påverkan på folket, grymt intressant! Men vårat var bara på 20 p. Erat är väl på 100?
# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg jupp exakt .. 100p är ju fet mycket..
Men kommer man bara på nått bra skulle detta kunna bli riktigt kul ..
Tänkte försöka mig på att utforma någon form av shoppingsystem .. men skulle vara kul med något lite mer designinriktat ..
dahlgren Medlem sedan aug. 2001 1 946 inlägg Jag gjorde detta som specialarbete 20 p förra året http://www.djursholm.scoutkar.nu Var kul att syyssle med det praktiska och läraren nöjde sig med 4 sidor rapport hur man hade gått tillväga.