frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggDu skall självklart vara glad. Så länge du inte rör den så kraschar den inte. §e ;)
BbewernMedlem sedan juni 20023 097 inlägg Du ska vara lite både och.
Tänk så mycket roligt du och din nya dator kommer att ha tillsammans. så många mail att skriva, så många spel att spela, så många timmar på wF.
Fy fan va tråkigt att inte kunna göra allt det där just nuuuuuu.
Du skall självklart vara glad. Så länge du inte rör den så kraschar den inte.
Ok då, men någon j*vla blåskärm skall jag se till att jag inte kan få :e
bewern> du förstår mig precis :)
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggMan vill ju bara krama sin nya dator.. Själv sover jag med min feta Lap Top fortfarande!
Själv sover jag med min feta Lap Top fortfarande!
Njää.. så långt är jag intre villig att gå, men en och annan kram blir det nog :e
JjakeMedlem sedan sep. 2001649 inlägg Vad var det på jobbet som var så viktigt då att du hinner hänga på cafe webforum...
EerkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Bire, visst är n800c skön i sängen, bästa sängkamrat jag har haft i hela mitt liv. Dock blir den lite för het efter cirka 3 timmars pillade med musen, bränner bra på magen väldigt ofta
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
erka skrev:
Bire, visst är n800c skön i sängen, bästa sängkamrat jag har haft i hela mitt liv. Dock blir den lite för het efter cirka 3 timmars pillade med musen, bränner bra på magen väldigt ofta
Det kallar jag kondition... :OO :P ;) :e
Vad var det på jobbet som var så viktigt då att du hinner hänga på cafe webforum...
Det händer att vi har något som kallas rast på detta företag :P ;)
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggGrattis till den nya maskinen.
Ser ju på ditt inlägg att du har gått om små gubbar som kan ta hand om den så länge
Ser ju på ditt inlägg att du har gått om små gubbar som kan ta hand om den så länge
Japp, den trevliga varianten av "virus" :e
bara dom är borta till jag kommer hem, annars.....
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggMed kylkudden så håller den igång i över 4 timmar, men jag finner musen ointressant redan efter 20 minuter!
Bäst är att enbart ligga där i makaronställning & smeka lite på W-lankortets antenn & viska vackra saker till den.
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg Dagens i-landsproblem? §jr
"Jag har inte tid att smita ifrån jobbet för att leka med min nya dator. Snälla hjälp."
"Jag har inte tid att smita ifrån jobbet för att leka med min nya dator. Snälla hjälp."
Jag har all tid i värden (nåja, 7veckor semester/komp att ta ut), men du har rätt, hjälp lär jag behöva :e
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggfrankof: Behöver du stöd så finns jag här.. Har just kommit över det värsta partiet & är nu inne i nån form av slentrian igen... Tills jag köper nytt & då behöver jag din hjälp :e
R) Jag har länge funderat om det kan hjälpa att docka sin egen darling med nån annans, men det kanske ger svartsjuka istället?
frankof: Behöver du stöd så finns jag här.. Har just kommit över det värsta partiet & är nu inne i nån form av slentrian igen... Tills jag köper nytt & då behöver jag din hjälp
Det käns trygt :)
Just nu måste jag komma över att tangentbordet känns äkligt och att XP ger en känsla av lekstuga :o