Frågan 27 okt. 2002 19:33 #1 Hej
Är det någon som har något bra tips på en krog man kan hyra i Stockholmsområdet till en 20-årsfest. De ska minst ha öppet till klockan 3.
Föreslå nu inte Kickis, Bäckahästen, Klara, Dailys eller något annat havtaskigt student ställe.
Vad kostar det att hyra ett ställe och ha buffe för ca 40 personer.
och kanske 150 eftersläpps biljetter?
/Andreas
ingen dålig jävla fest med 150 eftersläpps biljetter :o
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg Köket? Kostar 30 röda att hyra: http://www.sthlmk-bar.com
Kanske hyr de bara för studenfester, kanske inte.
Jag tror det går att hyra Spy-bar och även LaRöj (Laroy). I a f har jag blivit nekad att komma in där p g a dessa anledningar! Fast det kan ha vart nåt personligt...
Sthlm kök och bar är bra var där i helgen men det är kanske lite för stort för 200 personer.
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Har du råd så rekommenderar jag operakällaren! :)
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Inte den blekaste aning, men det är nog säkert svindyrt.
Lokalen är klockren däermot & maten regerar!
Lokalen är guld. Men undra om den passar för ett gäng förortsungdommar.
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Då rekommenderar jag en bunker! Där stör ni ingen och den lär stå pall. ;)
Någon speciell bunker som du rekommenderar?
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg "En trappa ner" på Söder.. (Har jag starkt för mig iaf..) är ett kalasfräsigt ställe som man kan hyra.
Gjorde ett gig där för nått år sen & blev impad över lokalerna!
Du menar väl inte vid mariatorget. Tivolis lokaler. Finns en onsdagsclub där som heter babasonic där jätte mycket konstiga människor går.
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg En Trappa Ner-Festvåning
Kammakarg. 48, 104 30 STOCKHOLM 08-24 82 88
Fax 08-24 82 98
Stället verkar ju klockrent för din fest.
Btw.. Kammakargatan ligger väl i anslutning till Sveavägen har jag för mig... Nästan uppe vid Norrtull ?
Bire Nu har du verkligen överträffat dig själv. :bire Om det är så bra som det står i gulasidorna så är det ju kanon.
Lokalen har 1700-tals valv med pool och bastu. Varm och mysig atmosfär.
Gillar speciellt den meningen.
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Ja.. !?!?
Ska man ha festlokal i Stockholm så är det ju en dalmas man ska fråga.. Glöm aldrig det! :e
Vad tror ni om kalas på Macdonalds
låter trevligt
har ni tur så kanske ni får följa med ut i köket
Japp, och göra sin egen Big Mac
celia Medlem sedan dec. 2001 2 532 inlägg Oh jisses, nostalgivarning! Vi hade studentskiva på En trappa ner när jag gick ut för x antal år sen :birp Mkt bra ställe!
Lokalen har 1700-tals valv med pool och bastu. Varm och mysig atmosfär.
Japp, den poolen badades det i kan jag säga ;)