Javisst är det lov.
Det är skönt.
Looo
26 svar · 705 visningar · startad av trexter.com · sida 2 av 2
Frågan, av trexter.com
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Läs frågan i sin helhet →Ekström skrev:
Alla skolkare i min klass brukar missa bussen och komma in vid 13.30. Vi börjar runt 09.00 varje morgon
Haha! :e :birp
Enda problemet med att göra så är att jag cyklar till skolan. :p ;)
Mika3l skrev:
Jo tacka vetja lov, vi som hör till Karlstad kommun har så puckade politiker så vi får bara tre dagar ledigt på hela hösten(onsdag, torsdag och fredag nästa vecka). x( :x :l
Jaha? Själv är jag ledig på fredag, sen är det full fart igen, men tro inte att jag deppar för det, nehejdå, det är så härligt att vara på universitetet från åtta på morgonen till fem på kvällen och har man riktig röta får man vara kvar till sju. :p
Mr. N. skrev:
Jaha? Själv är jag ledig på fredag, sen är det full fart igen, men tro inte att jag deppar för det, nehejdå, det är så härligt att vara på universitetet från åtta på morgonen till fem på kvällen och har man riktig röta får man vara kvar till sju.
Jaja, men nu går jag i åttan och inte på något universitet. :p
Mika3l skrev:
Enda problemet med att göra så är att jag cyklar till skolan. :p ;)
Men säg då att du missade cykeln och var tvungen att vänta på nästa ;) :e :e
Wooster skrev:
Men säg då att du missade cykeln och var tvungen att vänta på nästa
Haha! :birp
Annars kan jag säga att den som körde cykeln åkte vilse. ;) :e
underbart skönt med lov måste jag säga. :)