Frågan 25 okt. 2002 17:09 #1 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV
Tack för ordet!
:)
Ekström Medlem sedan feb. 2002 2 594 inlägg Det här ska du straffas för trexter! x(
Din mama! §jr
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Snälla, redigiera bort lite OOOOOOOOOOOOOOOOOO i rubriken iallfall :)
Ekström Medlem sedan feb. 2002 2 594 inlägg Smart Okkido.
Trexter: Den fuckar upp hela framsidan.
Tack för ordet! :)
E erre Medlem sedan maj 2000 1 215 inlägg *lutar mig tillbaka* Aah, jotack. Lov. I två veckor slipper jag skolan. Först en veckas lov och sen en distansvecka. :)
B BigLapin Medlem sedan jan. 2001 259 inlägg LOV!!!...........plus Föräldrafritt hela helgen..... §e ........ :birp -blir det väl en del av........weeeeeeeeeee
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Jo tacka vetja lov, vi som hör till Karlstad kommun har så puckade politiker så vi får bara tre dagar ledigt på hela hösten(onsdag, torsdag och fredag nästa vecka). x( :x :l
Ekström Medlem sedan feb. 2002 2 594 inlägg Det är rätt fint det också ju, Mika3l. Då har du säkert sommarlovet 2 dgr tidigare, eller nåt.
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Vi har en veckas längre sommarlov, visst, det är väl roligt men det kan lika gärna regna hela den veckan och då är den åt h*lvete. :l
Offrar gärna den veckan så man slipper gå 4 månader i rad i skolan!
M metalfan Medlem sedan sep. 2002 127 inlägg Det är väl större risk att veckan "regnar bort" denna årstid..
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg aha haha missade det där sista V:et =) nu hänger jag med.
joep. fett skönt. ska hem till familjen. känns fete skoj =)=)=)
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Jag tror att trexter.com behöver ett nytt tangentbord :OO
Ekström Medlem sedan feb. 2002 2 594 inlägg Trexter: Köp ett till mig när du ändå håller på.
' funkar inte på mitt tangentbord
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg haha, kopierade du det nu då eller? :p
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg
Okkido skrev:
Äsch ta lite ledigt
Lättare sagt än gjort. ;)
metalfan skrev:
Det är väl större risk att veckan "regnar bort" denna årstid..
Visst är det större risk för det men det är ändå väldigt jobbigt att gå i skolan i fyra månader med tre lediga dagar.
Dessutom så är det roligare att kolla på alla snygga tjejer på sommaren. ;) :h
Ekström Medlem sedan feb. 2002 2 594 inlägg bassefjant: Nej, detta tangentbord är inte mitt tangentbord, det är typ familjens.
Mika3l skrev:
Lättare sagt än gjort.
Hur svårt kan det vara att inte gå till skolan?
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Ekström: Går man på en skola med en massa knäppa lärare och knäpp rektor då jävlar är det inte roligt att komma dagen efter för dom frågar direkt vart man var, även om man tar ledigt blir det lätt så att ingen av ens lärare får veta om det och man får skolk och måste förklara osv osv.
Ekström Medlem sedan feb. 2002 2 594 inlägg Alla skolkare i min klass brukar missa bussen och komma in vid 13.30. :) Vi börjar runt 09.00 varje morgon :e