Är så mycke just nu som måste bli gjort hit och dit, och då tänkte jag på det här med att tid är pengar o allt va det heter. Det jag undrar över nu är vart kan jag köpa tid? Jag har aldrig ens sett tid, vilket medium har det? Finns det någon affär som säljer? Gärna i Uppsala.:OO
Tid är pengar?
10 svar · 346 visningar · startad av Gein
Du kan få köpa begagnad tid av mig om du vill, billigt! Tjugo spänn timmen.
Hur utnyttjar jag begagnad tid? Är den inte redan använd då?
Du får självfallet kontakta "Brolin Festmäklare, festokalas" i Uppsala, de kan fixa tid åt dig.
Vi erbjuder också en gratis nöjesförmedling för bokning av konferenser och underhållning till er fest. Ni slipper leta i kataloger och ringa nummerupplysning och spar på så sätt både tid och pengar. Brolin festmäklare har genom sitt nationella kontaktnät möjlighet att ordna musiken till dansen som operasångerskan och eldsprutaren till fördrinken.
:P :e
Vill någon se festfixaren så är han ganska lik Bindefält :p
Glada festfixaren
du kan få köpa ett dygn eller två av mig.
man ska ju ändå dö nån dag, så ett par dagar mer eller mindre gör väl inget.
...men när det är dags att dö finns det nog ändå ett botemedel.
/kris
Gein skrev:
Hur utnyttjar jag begagnad tid? Är den inte redan använd då?
Jo det är klart, annars vore den ju inte begagnad. Inte vet jag hur du hade tänkt att utnyttja din tid? Just nu finns det runt 19 år, fem månader och 15 dar till ditt förfogande. Om du kan betala för det, vill säga, och med en taxa på 20 kr/h blir det runt tre och en halv miljon.
Ring fröken Ur, det är hon som har tiden.
Jag har för mig att jag sålde en akademisk kvart till Rikard 1999.. Men kommer inte ihåg vad han betalade för den
Bire skrev:
Jag har för mig att jag sålde en akademisk kvart till Rikard 1999.. Men kommer inte ihåg vad han betalade för den
Åh! En akademisk kvart, det är väl en typ av studentbostad? ;)
Haha! :e