webForumDet fria alternativet

Bygg mitt hus så bjuder jag på middag !

Småprat

7 svar · 376 visningar · startad av Quazzo

Medlem sedan juli 2001324 inlägg
Frågan#1

Kan inte låta blir att referera till forumuet, förmedling av jobb & tjänster.

Anledningen till att jag inte kommenterar direkt i forumet är att jag försöker hålla mig till hänvisningar i följande tråd.
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=19091

Nu har dock min värsta irritation gått över och numera besöker jag knappt forumet då det mestadels är förslag liknande detta.

---------
Hej !
Jag har en jättebra idé som jag tror kommer bli riktigt stor och om bara ni kan hjälpa mig lite så tror jag den blir ännu större.

Idén är att låta någon annan bygga mitt hus som jag och min familj kan bo i. Ju fler vi är som hjälper till desto större kan vi bygga huset. Jag kan dock inte lova att du får bo i huset då det enbart är till för min familj. Jag kan dock bjuda dig på middag en gång om jag blir nöjd, märk ordet OM.

Sedan måste jag även få hjälp med att hitta en tomt där jag kan bygga huset ? Är det någon som har en tomt som ni vill ge mig ? Har ni sedan 35 kubikmeter olja på fat vore det ännu bättre.

Slutligen leter jag efter folk med kontakter i mat/klädbranschen...egentligen vilken bransch som helst, ni får gärna komma hem till mig och ge mig mat och kläder en gång i veckan.

Hoppas så många som möjligt svarar !
-------------------------------------------------------

Nu är det inte så att jag är arg på Pelle född 1990 som vill ha hjälp med en logga, eller Erik som vill att jag sponsrar med ett webhotell, det är riktigt bra att det finns denna möjlighet på nätet och speciellt i detta forum, grejen är dock den att för mig så har forumet Förmedling av jobb & tjänster numera en helt annan betydelse...

Så mitt tips till er alla som har tråkigt...gå in på forumet FÖRMEDLING AV JOBB/TJÄNSTER minst ett par gånger i veckan...jag kan lova att ni får er ett gott skratt ! :bire
Är det så att ni inte skrattar, hjälp då CALLE att skapa en logga ! ;)

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Ännu roligare läsning:
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=19071

ironiiiiii

Pace skrev:

Ännu roligare läsning:
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=19071

ironiiiiii

Helt rätt...dock finns den i ett "Seriöst" forum så man kanske inte får skratta ? :e :e :e

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Redigerat med anledning av webForums regler §A.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Tengblad alternativt forumledare@webforum.nu.

Tengblad
Moderator, webForum

Medlem sedan aug. 20002 992 inlägg

Om du tycker det är jobbigt att hjälpa folk utan att tjänna nånting på det så slipp då?

Sluta stör mej :p

Simpa skrev:

Om du tycker det är jobbigt att hjälpa folk utan att tjänna nånting på det så slipp då?

Sluta stör mej :p

Nejdå det är inte jobbigt att hjälpa folk, när jag hjälper folk brukar jag alltid tycka att det är jättekul ! :birp

Och som sagt, vill jag inte hjälpa folk låter jag bli.

Det brukar dock vara rätt kul att läsa inläggen på forumet, så det kommer jag inte sluta med, det kan förgylla en hel dag !

:e :birp

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

sunkigt :(

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Usch och fyfan säger jag. Sån här (¤(&%¤ smuttskastande vill jag inte se på webforum.

Tråden stängs med hänvisning av webforums regel §A .

Är ni missnöjda med vad som händer i Förmedlingen av jobb & tjänster var snälla meddela det till forumledare/moderatorer via PM eller mail. Men att ni sitter och "hänger" ut medlemmar på detta sättet här kan jag inte acceptera!

Tengblad
moderator, webforum

269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
137 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)