Jag gillar inte Lunar iaf..
Alla säger hur mycket dem hatar och avskyr lunarstorm, men om man kollar hur många ggr det tagits upp så borde vi ju ha ett flertal fantatiker här på wF.. §e
14 svar · 409 visningar · startad av Simpa
Alla säger hur mycket dem hatar och avskyr lunarstorm, men om man kollar hur många ggr det tagits upp så borde vi ju ha ett flertal fantatiker här på wF.. §e
Jag gillar inte Lunar iaf..
Det största felet är att sidan tar evigheter att ladda. Fel nummer två: det sägs inget vettigt där.
Jörgen HP skrev:
Det största felet är att sidan tar evigheter att ladda. Fel nummer två: det sägs inget vettigt där.
Kunde inte ha sagt det bättre själv! :bire
inte för att sprida hat över lunar för dom har ju lagt ner mycke tid på sidan och så...men den är seg som jörgen sa....sen är de bara så att jag inte gillar lunar. jag har inte så många anledningar.... :l
Deras programmeringsforum på diskus är rena skämtet...
Rinaldo skrev:
Deras programmeringsforum på diskus är rena skämtet...
Ja, och dessutom är funktionaliteten i hela diskusen usel.
Lunarstorm? :q
dom enda som hänger där är fjortisa, man får knappast något utbyte av att maila massa *kram* *ler* *skrattar* skit....
själva iden skulle kunna riktas om och bli riktigt bra....
men nej...
+ att jag äntligen fick bekräftat att det är feting tillhållet för pedo´s
lägg ner skiten.
Jag gillar inte Lunarstorm. De har absolut inte full kontroll över vad som händer på vissa ställen på sajten. Dels denna "skönhetstävling" som de skrev om i Expressen/Aftonbladet samt att det finns nazistanknytna användanamn som de borde radera.
de e ju en sak av massa fel som behövs bättras på.....
Piip; ja, och Lunarstorm gör det inte. Dessutom gillar jag inte att de har lite info kvar om mig på Lunarstorm fast jag inte är medlem där längre - jag har avregistrerat mig.