# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg Frågan 19 okt. 2002 13:22 #1 Vaknar upp med en halvmeter snö utanför fönstret..
Tog över två timmar att ta sig från stan hem, en sträcka som vanligtvis går på 5-10 min...
Någon som känner igen sig, eller är det bara i Borås det är kaos? :)
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Här är det helt kalt.....ingen snö. Lite kallt dock.
Samma här.. Väldigt kallt, men ingen snö..
det har faktiskt börjat snöa här igen
# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg Tillråga på allt, Skall ha fest i kväll .. dom som skall komma lär ju få ta fram termobrallor och snöskottar för att överhuvudtaget ta sig fram till huset .. Skottade för en timme sen, har redan snöat igen :o
Snacka om bra timing :l .. regnade ju fän igår!
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Jag känner igen mig :e fast det kanske inte är så konstigt iofs. ;)
Selle Medlem sedan sep. 2001 4 781 inlägg Likadant här..
Plusgrader, ingen snö.
Fast det inte alls är långt mellan Uddevalla och Borås.
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Vädret i Sverige börjar bli skummare & skummare för varje år :o
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Här har det snöat myyyyyycket under natten och hela dan, är väl uppe i sisådär 10-15 cm kanske.
# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg Jo.. ja menar 19 okt och sånt här väder.. man börjar ju fundera över hur vädret då kommer se ut i december
det är väl bra för i vanliga fall brukar det ju bara bli cirka en centimeter snö under hela året
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Just nu ser det ut såhär utanför mitt fönster. :(
B Bendro Medlem sedan jan. 2001 3 039 inlägg Funderade på en sväng till Knalleland idag för att shoppa lite...men jag ändrade på dom planerna :e
Selle Medlem sedan sep. 2001 4 781 inlägg Jisses.. Det va inte lite snö :(
Jisses.. Det va inte lite snö :)
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg
Bendro skrev:
Pace skrev:
Här har det snöat myyyyyycket under natten och hela dan, är väl uppe i sisådär 10-15 cm kanske.
10-15cm? Mesigt §e
Jag är väl tvungen att hålla med efter att ha sett SirPeters bild! :birp
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Va fan, solen skiner och det känns varmt. Jag skulle mer tippa på att det var en tidig sommardag än höst om jag vaknat upp efter 14 år i koma.
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Pappa klipper gräsmattan :)
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Håhåjaja, det ramlar ner lite snö och boråsarna goes bananas... :p
Till skillnad från stan där det alltid regnar har Jönköping i alla fall en fungerande snösväng. :e