Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Frågan 17 okt. 2002 21:19 #1 .... Dricker jag vitt vin i vackra kvinnors sällskap & lyssnar på pop & mjuk rock!
Den nya Bire lyssnar alltså på mesars musik & dricker kvinnors dryck, allt i hopp om att vakna upp & ner i sängen, lätt våldtagen, bakfull & glad! :e
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Du glömde väl inte räkorna? §e :birp
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Att det är ja.. Jobbigt o kliva upp i morrn bara! :e
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Å andra sidan så föredrar jag helstekt gris och en balja rotmos ;) :e
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg
obelix skrev:
Å andra sidan så föredrar jag helstekt gris och en balja rotmos ;) :e
Ja, eller som en polare säger JÄMT:
"En halv älg & en balja rotmos!"
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Varför gå upp :q
Varför gå och lägga sig :stud
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg hoho.. nu är det läggdags!!
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Bire skrev Ja, eller som en polare säger JÄMT:
"En halv älg & en balja rotmos!"
Nja, då är nog en helstekt nyslaktad ren godare ;)
Fast det tog en j***a tid innan den blev klar :e
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Läggdags å läggdags, hemma på min gata brukar vi kalla det §e
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Jaja, damerna har iaf gått hem nu, jag varvar ner med en whiskey, en kall pilsner & Hammerfall i högtalarna..
Allt verkar bli normalt igen & det sker bara på en grisblink!
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Dom hade nog inte så fel i alla fall dom kloka gubbarna på Hedenhös tid...
En stor klubba eld = no more lonley nights :e
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg
Mesproppen skrev:
...allt i hopp om att vakna upp & ner i sängen, lätt våldtagen, bakfull & glad!
På mage och med ont i röven..? §e
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg :stefan: skrev
På mage och med ont i röven..?
En kompis råkade ut för detta...
Han kommer ihåg början av sista kvällen på finlandsbåten, sedan vaknade han i en buske med byxorna nere och hade ont i röven :e
Det bästa av allt var att den dumme f*n talade om det :bire
S solbulle Medlem sedan mars 2001 5 287 inlägg obelix: Iofs inget att garva åt, men men...
LOL :e
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Bör kanske tala om att han blev drogad och "riggad" av sin fd flickvän och hennes bästa kompis, vi är få som vet om det idag :stud :e :e :e
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg *pustar ut*
Jag trodde att Bire hade blivit en totalmes ett tag där, tur att tjejerna gick så han blev som vanligt igen. ;)
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg Hur man överhuvudtaget kan spendera tid framför datorn när man har kvinnor i huset! Löjligt!