Nu vet jag att jag är lite tidig men jag vill ha några bra förslag på saker man kan köpa till sin tjej i julklapp... Säg inte ringar och sånt, jag är bara värnpliktig så jag har inte så bra med pengar...
Men tips på saker tjejer kan uppskatta att få, någon?
Vilken budget? En parfum ligger ju strax under 400kr och borde uppskattas, förutsatt att du känner henne så väl att du vet vilken typ av parfym som hon gillar.
Fin choklad är alltid trevligt, kanske i kombination med något annat. Fast det förutsätter att hon uppskattar fin choklad... Snackar alltså om den kvaliteten där en kaka på 80 gram ligger runt 25kr...
En bra bok, kanske i kombination med en liten fin chokladkaka. Skönlitterär om du hittar något du vet att hon gillar, annars kan kokböcker som är lite mer än bara recept vara bra presenter. Ex Nakna kockens kokböcker. Böcker om inredning kan uppskattas.
Satsa på något som får henne att känna sig utvald, något där det märkas att du har tänkt lite (även om du fått hjälp på wF...) ;)
Nu vet jag att jag är lite tidig men jag vill ha några bra förslag på saker man kan köpa till sin tjej i julklapp
* En tatuering (den kan man göra själv för en billig penning med en nål, bläck och en gammal rakapparat)
* Två helrör smuggelsprit
* Ett ksp-band fyllt med lösplugg, snyggt att ha på väggen (gratis, det snor du från nästa övning)
* Eller så köper du något rosa fluffigt som luktar gott, kan funka också.
Parfym är aldrig fel! Så länge det är något hon gillar förstås! Men vad du än gör; köp INGA köksattiraljer!! Det är vedervärdigt opersonligt (vad tjejen i fråga än säger...). Sånt passar bättre åt MAMMA...
:OO
256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25