webForumDet fria alternativet

Detta kan aldrig vara nyttigt..

Småprat

31 svar · 728 visningar · startad av Hepzy

Medlem sedan juli 2002433 inlägg
Frågan#1

Jag har inte rökt sedan midnatt.. och allt bara för att karln min inte vill slava för en stackars superförkyld jänta (som kan röka ändå jo ;P) och ränna iväg till affären igår kväll.

Ynk.
Livet är tufft.

*tar ett nytt okokt spagettistrå att knapra på*

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Är du för vek för att fixa cigg själv så skall du inte heller ha några. §e ;)

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Det är väl bra att du inte rökt sedan midnatt? Och okokta spaghettin är skitgott. Har själv klämt några sådana paket :)

SirPeter> Men jag är sjuuuuk ju *är lika gnällig som karln i Enchinagardreklamen*
Skall man inte bli ompysslad då? Ligga med fötterna högt, pilla sig i naveln och sparka sig trött?
I want my MOMMY! *sätter på en trumpen min* ;)

Dryden> Men de är inte lika goda ju? Sedan tar det en kvart att knapra ner ett strå, och en timme att få bort allting som kilat sig fast mellan tänderna igen :)

Medlem sedan juni 20023 097 inlägg

Va? Vill inte karlsloken passa upp på dig? Vad ska du då med honom till. Det är hans förbaskade skyldighet att vara din passupp.

Lägg dig i soffan med en kanna te, några skorpor och en bok. Glöm inte en piska eller liknande, som du kan hota karln med. :e

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

" Detta kan aldrig vara nyttigt.." - att röka? Nej, det har du rätt i, du kommer att dö i förtid av cancer/emfysem eller något annat otrevligt så visst fan är det inte nyttigt.

Däremot är snusning bra för själen.

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

sgtpepper skrev:

Helt riktigt :e

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

SirPeter skrev:

Är du för vek för att fixa cigg själv så skall du inte heller ha några. §e ;)

Kan bara hålla med §e

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

sgtpepper skrev:

Stämmer! ;)

Eyyy! Mobbing *smätter iväg en och annan jordnöt på karlslokarna och menar att bewern åtminstone är vettig så det förslår* §jr

Medlem sedan juni 20023 097 inlägg

Nå? Hur går det :q Låter du fortfarande bli stinkpinnarna?

Hepzy skrev:

SirPeter> Men jag är sjuuuuk ju *är lika gnällig som karln i Enchinagardreklamen*
Skall man inte bli ompysslad då? Ligga med fötterna högt, pilla sig i naveln och sparka sig trött?

Nää, det där gäller bara för oss killar. §e
Ni tjejer är ju så tuffa och klarar allt så det är bara för dig att masa dig ut och köpa dina cigg. Köp med dig lite chips och godis till karln din med när du ändå är där. §e ;)

*Stirrar vantroget på SirPeter och plockar genast bort alla bokmärken och länkar till wF så att hennes karl inte skall hitta dit* Sätt nu inte griller i huvudet på honom. Farligt ställe det här ju :P ;)

*skickar mail och sms till Hepzys karl* §e ;)

Det är som jag alltid har hävdat; mobiler är bara till besvär :p :)

Men..? Jag har missat att uppmärksamma mitt hundrade mess? Attans. Och inte stannade världen för att fira det heller... ock ock ock *ojar sig och försvinner igen*

Vuxna människor som skriver om sig själva i tredje person inom asterisker, tänk att evolutionen kommit så långt!

*muttrar för mig själv något ohörbart*

Vuxna människor som orkar reta sig på sådana småsaker, tänk vad bra dom måste ha det som inte har större bekymmer.

Bendro skrev:

Vuxna människor som orkar reta sig på sådana småsaker, tänk vad bra dom måste ha det som inte har större bekymmer.

Vuxna människor som orkar reta sig på vuxna människor som orkar reta sig på sådana småsaker måste också ha det jävligt bra, antar jag?

sgtpepper skrev:

Bendro skrev:

Vuxna människor som orkar reta sig på vuxna människor som orkar reta sig på sådana småsaker måste också ha det jävligt bra, antar jag?

Vuxna människor som orkar reta sig på vuxna människor som orkar reta sig vuxna människor som orkar reta sig på sådana småsaker har det alldeles för bra. :p

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)