Jag har inte rökt sedan midnatt.. och allt bara för att karln min inte vill slava för en stackars superförkyld jänta (som kan röka ändå jo ;P) och ränna iväg till affären igår kväll.
SirPeter> Men jag är sjuuuuk ju *är lika gnällig som karln i Enchinagardreklamen*
Skall man inte bli ompysslad då? Ligga med fötterna högt, pilla sig i naveln och sparka sig trött?
I want my MOMMY! *sätter på en trumpen min* ;)
Dryden> Men de är inte lika goda ju? Sedan tar det en kvart att knapra ner ett strå, och en timme att få bort allting som kilat sig fast mellan tänderna igen :)
" Detta kan aldrig vara nyttigt.." - att röka? Nej, det har du rätt i, du kommer att dö i förtid av cancer/emfysem eller något annat otrevligt så visst fan är det inte nyttigt.
SirPeter> Men jag är sjuuuuk ju *är lika gnällig som karln i Enchinagardreklamen*
Skall man inte bli ompysslad då? Ligga med fötterna högt, pilla sig i naveln och sparka sig trött?
Nää, det där gäller bara för oss killar. §e
Ni tjejer är ju så tuffa och klarar allt så det är bara för dig att masa dig ut och köpa dina cigg. Köp med dig lite chips och godis till karln din med när du ändå är där. §e ;)
*Stirrar vantroget på SirPeter och plockar genast bort alla bokmärken och länkar till wF så att hennes karl inte skall hitta dit* Sätt nu inte griller i huvudet på honom. Farligt ställe det här ju :P ;)
Men..? Jag har missat att uppmärksamma mitt hundrade mess? Attans. Och inte stannade världen för att fira det heller... ock ock ock *ojar sig och försvinner igen*
Vuxna människor som orkar reta sig på sådana småsaker, tänk vad bra dom måste ha det som inte har större bekymmer.
Vuxna människor som orkar reta sig på vuxna människor som orkar reta sig på sådana småsaker måste också ha det jävligt bra, antar jag?
Vuxna människor som orkar reta sig på vuxna människor som orkar reta sig vuxna människor som orkar reta sig på sådana småsaker har det alldeles för bra. :p
255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2