Frågan 15 okt. 2002 17:12 #1 Muzzafarath och jag avser att leverera Stockholm till Flat-eric denna natt.
Anledningen till att vi gör det under natten är för att stockholmarna inte ska vakna under leveransen och undra vad som pågår.
Jag återkommer imorgon om leveransen har gått bra.
Nej gör inte det då får jag ju längre till mitt lumpar ställe
Lord Pingu:Glöm inte heller att det blir betydligt kallare! ;)
Racerankan: Exakt vilken tid ska jag möta er med bilen? Rymms allt i bagageluckan måntro?
kan ni inte lämna kvar K1 eller kasta bort det på västkusten?
Snälla....
Selle Medlem sedan sep. 2001 4 781 inlägg Bara ni ger f*n i Uddevalla så blir jag glad :)
Det är väl större risk för att Stockholmarna ska vakna om ni gör det på natten..?
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Bottenviken är väl ett perfekt ställe för Racerankan att falla över relingen vid leveransförsöket?
@nders skrev:
Bottenviken är väl ett perfekt ställe för Racerankan att falla över relingen vid leveransförsöket?
Stora tänkare har alltid mött motstånd bland mindre belevade :p
Selle Medlem sedan sep. 2001 4 781 inlägg Rör inte vår västkust!! :P
Bara ni inte drar ner skiten till skåne :p
Leveransen har gått bra och Stockholm är numer en del av provincen Flat-eric i Finland.
Helt rätt, iväg med Stockholm österut. gärna ändå bort till de ryska stäpperna...
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Varför tar vi inte bara och gör en enda jättestad av hela sverige? Då har alla jättenära till varandra.
Redigering) Särskrivning! :x :(
jätte nära
Det går jag inte med på. Jag vill varken flytta mig från Skåne eller få ner allt skit från Sverige hit. :p
Racerankan skrev:
@nders skrev:
Bottenviken är väl ett perfekt ställe för Racerankan att falla över relingen vid leveransförsöket?
Stora tänkare har alltid mött motstånd bland mindre belevade :p
En stor tänkare skulle ha använt det korrekta uttrycket 'belästa' istället för belevade som inte passar i sammanhanget. Med det som grund tror jag inte en viss göteborgare i 740 kan betrakta sig som stor tänkare.
kan ni inte flytta ner K1 till bohuslän... snälla
Här flyttas inget tillbaka!
Kan tillägga att jag har ökat militärtjänstegöringen till 5 år i provisen Flat-eric.
Jag märkte inget, du måste ha flyttat Sthlm mellan 02.40 och 06.00 och sedan blixtsnabbt flyttat tillbaka det :)
Nejdå det är fortfarande här...