Frågan 15 okt. 2002 09:06 #1 Hehe.
Vi har spärrat lunarstorm för en lunarfreak här i klassen.
Han är inne i genomsnitt 10 gånger per dag.
Nu funkar det inte för honom.
Det har gått en kvart sen han upptäckte det och hittintills har han hotat en klasskompis och vart nära att slå sönder datorn :)
Detta vart kul. Nu är han inte kontaktbar och sitter och nästan skakar :)
Ha! Rätt åt honom!! Så där var jag också de första veckorna på Lunarstorm, innan jag tog bort mig där.
O OuKaij Medlem sedan maj 2002 839 inlägg Praktiserande fascistmoderator ? :e §e
- Bevara Sverige Skånskt! :h
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg Hah ... Jag visste inte att du var i Gandalfs klass! :OO :e
G Gandalf Medlem sedan sep. 2001 2 186 inlägg Öh? Nu förstår jag inte vad du menar, loggar in på wF 10 ggr mer än på Lunar ;)
Simpa Medlem sedan aug. 2000 2 992 inlägg Säg åt killen att köpa en mobil ;)
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg
Gandalf skrev:
Öh? Nu förstår jag inte vad du menar, loggar in på wF 10 ggr mer än på Lunar ;)
Vadå logga in, det innebär ju att, gud förbjude, man skulle logga ut också.
Vilket är helt barockt. :)
Kitti Medlem sedan apr. 2002 1 899 inlägg Lunarstorm é spärrad på min skola åzzå.. :)
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Den siten är spärrad på mitt jobb med men det gör inget eftersom det är jag som har lagt in spärren. §e ;)
Selle Medlem sedan sep. 2001 4 781 inlägg wF Power!! :e
det spärrar dem inte iaf...
Jag har alltså bara spärrat hans dator :)
Jag har lagt in https://www.lunarstorm.se till kalleanka.com :p
Hmm. Idag har andra dagen av lunarspärr gått.
Hela historien har tagit en vändning som vi inte anat.
Det började med att killen faktiskt försökte felsöka systemet. Detta från en kille som inte gjort mycket i relation till studietiden under de snart 1 1/2 år han gått i skolan.
Han har dessutom också arbetat på varenda lektion idag när han inte kommer åt Lunarstorm.se .
Vi kom överrens om att låta spärren vara kvar för vi gör nog honom en större tjänst då än om han får tillbaka lunarstorm och slutar studerandet.
Detta ur ett syfte att skoja med honom.