Den har vart utsökt denna helg ;)
Inte visste jag att man kunde vara så här skön & glad en måndag,,,inte har jag sovit något i helgen heller!?
Nöjda med helgen gott folk?
15 svar · 355 visningar · startad av goldy
Inte visste jag att man kunde vara så här skön & glad en måndag,,,inte har jag sovit något i helgen heller!?
Den har vart utsökt denna helg ;)
helgen sög :p
Men nu är det måndag och jag kan gå till skolan första gången på 10 dagar :p
Börjar kvart i elva, fast massa saker jag måste hinna göra innan så.. ses ;)
Helgen var lugn. Jobbade lite på lördagen och har varit allmänt trött efter att ha kommit hem från Rom på torsdagen. Nu är det måndag och den lär förmodligen suga apa. Vaknade upp på bussen och såg att det föll snöh-vete från himlen. :l
Härligt juh :)
Re: Vilken underbar måndag morgon!!!
goldy skrev:
Ja tror någon här går på moln. :)
Kan det ha något samband med att Goldy badade i helgen? :q §e
goldy skrev:
Kan det ha något samband med att Goldy badade i helgen?
Goldy?
Va inte så kinkig. goldy då, bättre? :q :e
Varit hos flickan i helgen... gick upp för tidigt idag för att hinna med bussen.. .trött... sen dag idag med :(
Nja, jag hade fysikprov 8.00, i vanliga fall börjar jag inte förrän 10.35 på måndagar.. Fast jag fick ledigt de två sista lektionerna för vår lärare hade inte kommit hem från Tyskland :)
Och snart är det Tisdag...
Ytterligare en trevlig dag med 2 föreläsningar :e
Klockren dag!
Brummade runt i Skillingaryd med obygder och se på fan - det snöade i princip hela dagen! *weeee*
Synd bara att det var plusgrader så det smälte direkt, men i alla fall! Snö! :e
mandagar suger i staterna da du inser att helgen ar over och du inte gjorde nagot vettigt av den :)
Men nu är det Tisdag och ny dag! :)