Om intelligensen är lika bra som stavningen är det nog ingenting att bry sig om.
Vad kan man säga om de här då..
14 svar · 387 visningar · startad av PersianBulldog
7/10 poäng! :x
Visserligen stämmer det att Sverige borde se över sin flyktingpolitik lite grand men det här var ändå i grövsta laget...
:)
Många av oss Svenskar känner så...
Bra att nån yttrar sig, för "de" får göra det utan nån bryr sig dessvärre.
Selle skrev:
Jag håller inte med dig...
flyktingfrågan ska lösas med hjälp av förnuft och inte rasism.
Sedan ska vi inte låta någon utnyttja vårt samhälle utan att de ger någonting tillbaka men det är en annan femma.
Hör visserligen inte hit så extremt mycket men den låg i alla fall på samma webbplats: http://mail.snyggast.com/uploads/453784.jpg
Tänkvärt i alla fall.
Selle skrev:
Jag skrev detta för att uppmärksamma att vi Svenskar får skit om vi gör nåt mot dem.
Men gör de nåt mot oss så bryr sig inte så väldigt många...
Det va det jag ville få fram, inget annat.
Angående Fp:s förslag om språktester för svenskt medborgarskap, tänk om det skulle gälla även svenskar.
UlfT skrev:
Angående Fp:s förslag om språktester för svenskt medborgarskap, tänk om det skulle gälla även svenskar.
Ja, jävlar. Då skulle vi få deportera drivor med underpresterande, ointelligenta svenskar med grava språkbrister. Undrar vilket land som skulle vilja ta emot dom?
UlfT skrev:
Som ett utav P3:s humorprogram sa: Va bra! Då kanske vi får en drottning som kan prata svenska! :e
Selle har rätt
Som ett utav P3:s humorprogram sa: Va bra! Då kanske vi får en drottning som kan prata svenska!
:e :e
Övrigt tycker jag att vi ska kramas och prata med varandra, lösa saker o ting med gemensam kraft
trexter.com skrev:
Selle skrev:
Jag håller inte med dig...
flyktingfrågan ska lösas med hjälp av förnuft och inte rasism.
Sedan ska vi inte låta någon utnyttja vårt samhälle utan att de ger någonting tillbaka men det är en annan femma.
Helt rätt..