Usch då... Det var hög feber :l
Jag hoppas han kryar på sig...
Babbelfisken: Du är jagad, det vet du va ;) *host* tomte *host*
10 svar · 400 visningar · startad av Babbelfisken
*blubb*
Skulle bara hälsa att husse Luxman inte är mycket att ha just nu.
39,5 i feber, halsinfektion och ett uruselt humör.
Dessutom ligger han och drar i sängen istället för att var nyttig,
laga bilen, skriva dikter till sin prinsessa och inte minst sysselsätta mig.
Dumskallen håller på att sluta röka eftersom han lovat det till en vän ;) , och då vet ju alla att det kommer ett antal halsfluss och andra otrevligheter som ett brev på posten innan flimmerhår och annat börjar fungera utan det giftiga slem som gjort jobbet innan.
Jag tror trots hans urusla humör att han behöver lite sympati eller uppmuntran så för att rädda min tillvaro så kan ni väl hjälpa till lite, dessutom tror jag han börjar röka igen om han inte rycker upp sig snabbt som attan.
Luxman är just nu en ynklig mes,
och inte bara för han är så hes
Som en kärring han gnäller
och på alla han skäller
Beter sig som en furumledare är min hypotes.
Gör en insats för jag vill inte ha en forumledarmesoststyskkärring här hemma. §jr :e
*blubb*
Usch då... Det var hög feber :l
Jag hoppas han kryar på sig...
Babbelfisken: Du är jagad, det vet du va ;) *host* tomte *host*
*tycker
l i t e (lite)
synd om din husse nu*
Re: *blubb* Help!!!
Babbelfisken skrev:
*blubb*
Skulle bara hälsa att husse Luxman inte är mycket att ha just nu.
39,5 i feber, halsinfektion och ett uruselt humör.
Dessutom ligger han och drar i sängen istället för att var nyttig,
laga bilen, skriva dikter till sin prinsessa och inte minst sysselsätta mig.Dumskallen håller på att sluta röka eftersom han lovat det till en vän ;) , och då vet ju alla att det kommer ett antal halsfluss och andra otrevligheter som ett brev på posten innan flimmerhår och annat börjar fungera utan det giftiga slem som gjort jobbet innan.
Jag tror trots hans urusla humör att han behöver lite sympati eller uppmuntran så för att rädda min tillvaro så kan ni väl hjälpa till lite, dessutom tror jag han börjar röka igen om han inte rycker upp sig snabbt som attan.
Luxman är just nu en ynklig mes,
och inte bara för han är så hes
Som en kärring han gnäller
och på alla han skäller
Beter sig som en furumledare är min hypotes.Gör en insats för jag vill inte ha en forumledarmesoststyskkärring här hemma. §jr :e
*blubb*
Förutom att Luxman ALLTID är en mes så tycker jag synd om honom. :e
Tänkte bara flika in....
att
jag har ont i örat idag... för att sprida ut gracerna lite... ;)
Tycker fortfarande l i t e synd om hussen din.
Hoppas du blir av med febern och att du slutar helt med att röka! :bire
*blubb*
SirPeter skrev:
Babbelfisken skrev:
Luxman är en ynklig mes
Verifieras §e ;)
Att SirPeter inte har föga eller ingen empati över till behövande känner vi till sen tidigare och kan leva med så länge han sköter baren, men att förvanska citat är stängeligen förbjudet enligt §7,
"Du må ej förvanska citat eller utelämna ord ur de samma för att skapa grund för kommentarer som avslutas med §e "
Detta borde du som gammal moderator i cafét känna till ;)
Luxman hälsar, med en stämma som om möjligt är ännu mörkare än vanligt, att tillståndet förbättras efter varje inlägg utom SirPeters.
Han hälsar även att han tycker "lite" synd om Ingrid, för ont i örat är inget kul.
*blubb* 
/me påminner om §6 §jr ;)
*blubb*
SirPeter skrev:
/me påminner om §6 §jr ;)
Haha den paragrafen gäller ju bara Luxman :P 
*blubb*
*Blipp*