Jag håller på och gör en undersökning om skolmat.. Skulle gärna att så många som möjligt (som studerar) att svara på ett par enkla frågor..
Frågorna hittar du här Ni kan svara här eller till min mail h_johansson83@hotmail.com
Gymnasium - Kungshögaskolan
Hur ofta: 4,5 kanske. Jag äter oftast, men ibland händer det att man tar en macka i Caffis eller äter pizza hemma hos Niklas istället.. ;)
Kvalité: Ganska dålig. Var mycket bättre förra året, men de har ändrat organisationen och bytt ut hela personalstaben utom en, så det har sjunkit grymt mycket. Vi jobbar i elevrådet med att klaga på dem.. :D
Pengar: 1-50 blir det då, eftersom jag äter ute ibland (t.ex. McFeast Bacon idag.. :D)
Bamba var ett nytt ord.. ;) Vad är det för fel på skolmatsal? :q ;)
Gymnasium, Nolaskolan (https://www.nola.ornskoldsvik.com). Äter väl i skolmatsalen (bamba är ett roligt ord ;)) 3-4 gånger i veckan (synd att alternativet 4-5 fanns, det passar bättre in på mig). Tycker väl inte att maten är någon höjdare, men är iaf bättre än på högstadiet! Ganska dålig mao ... :)
Lägger antagligen ner 1-50 SEK i veckan på lunch (om man räknar tex. en varmkorv och en koffeinhaltig dryck :))!