Förklara för dina föräldrar (även dina vänner), att du har hittat drömpresenten. Sen berättar du att det är bäst att få pengar, för det är lite speciellt med just den här grejen (ljug av bara den). Förhoppningsvis får du då en hög pengar. Sen är det bara att handla det du vill ha. Så får du ett gäng pengar över också.
Duva: Digitalkamera har jag. Vilken prylgalning klarar sig utan sån? ;)
bewern skrev:
Förklara för dina föräldrar (även dina vänner), att du har hittat drömpresenten. Sen berättar du att det är bäst att få pengar, för det är lite speciellt med just den här grejen (ljug av bara den). Förhoppningsvis får du då en hög pengar. Sen är det bara att handla det du vill ha. Så får du ett gäng pengar över också.
Om jag kommer med den grejen tror mina föräldrar att jag försöker köpa en dildo och en kasse porrtidningar ju :D
Leta efter en affär som har "oskyldiga" pryttlar. Gå in och fråga om dom har presentcheckar (och om dom går att växla tillbaka till pengar). Be att få presentcheckar i den butiken/kedjan. T.ex.
Åhlens, Kappahl, Clas Ohlson, Systembolaget (nä, det sista var kanske inte så bra). Om du inte kan växla checkarna till pengar, sälj dom billigt till polare.
261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e