Det går inte att beskriva hur förbannad jag är just nu. x(
har hämtat ut min nya dator.
Öppnar kartongen, och vad är det som ligger där då...
ETT SNETT CHASSI!!!
Hela chassit är böjt. Inte så mycket men tillräckligt mycket för att luckan på denna fulltower ska hoppa ur varje gång man försöker sätta dit den.
Brännare och DVD är också snett insatta. Detta kan ju bero på att hela chassit är snett....
"Fronten" går inte heller att ta av.
De andra komponenterna verkar iaf vara ok.
Nu när jag har suttit här och väntat i flera veckor så vill jag inte skicka tillbaka den. Dom får ta mej f*n skicka ett nytt chassi.
Vi betalade även 400 kr för montering av samtliga komponenter.
"Varför heter butiken www.styggapojken.com, den kunde ju lika gärna ha hetat nånting med ordet "dator" eller "datordelar" och "butiken" eller "shoppen" eller annan förvirrad löksoppa. Detta är endast ett sätt för dig att lätt komma ihåg att detta inte är just någon annan datorbutik.com du förirrat dig in på."
Jag köpte stora delar av min dator från dem och allt var MYCKET väl packat och allt har fungerat perfekt sedan dess, är 100% nöjd med dem. Min fråga är om det inte är Postens fel att ditt paket har blivit böjt, jag tror knappast att de i affären har stått och böjt ditt chassi.
Du måste kontakta posten också, du måste klaga innom ett visst antal dagar efter att du har tagit emot paketet för att få ersättning om det är postens fel.
tror inte det är nån mening att ens försöka ringa till dom.
när vi skulle beställa ringde vi typ 20 ggr om dagen och dom svarade aldrig.
har mailat dom 2 ggr förut och då svarade dom på en dag.