LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Om någon mot förmodan tror att bilden på kvaddade Volvon visar mitt fordon så måste jag upplysa att så inte är fallet, min volvo behöver faktiskt bara en riktning av kofångaren och ny stålkastare ;) :p
Bra Bire och någon sprit som chaufför behöver du ju inte så jag behåller whiskyn själv. §e
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Luxman skrev:
Bra Bire och någon sprit som chaufför behöver du ju inte så jag behåller whiskyn själv. §e
Sant, jag har slutat dricka starksprit som bekant...
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
Bire skrev:
Sant, jag har slutat dricka starksprit som bekant...
Visst, eller hur! :OO :OO ;)
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggBire har också slutat med hårdrock.
Mvh,
@nders skrev:
Bire har också slutat med hårdrock.
Mvh,
Nej, det har jag inte.. Men jag har lagt ner starkspriten & gått över på lite rött vin eller lite pilsner enbart.
Man blir ju så grymt full av sprit! :e
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
Bire skrev:
Man blir ju så grymt full av sprit!
Ja :o vad är problemet då? :q ;)
Bire skrev:
Racerankan skrev:
Jisses, den smällen var redig.
Nja... Ganska medioker vill jag nog påstå!
Just det, men det regnar ju när det är sol också.
PPallemanMedlem sedan dec. 2000557 inlägg
[i skrev:
Mjukis-Bire]Nej, det har jag inte.. Men jag har lagt ner starkspriten & gått över på lite rött vin eller lite pilsner enbart.
Är det luserkofta, flipp-flopp tofflor och sportsöndag som gäller också då eller..? §e
Palleman skrev:
[i skrev:
Mjukis-Bire]Nej, det har jag inte.. Men jag har lagt ner starkspriten & gått över på lite rött vin eller lite pilsner enbart.
Är det luserkofta, flipp-flopp tofflor och sportsöndag som gäller också då eller..? §e
Nej, det är FlamesT-shirt, Blankpolerade stålstövlar & Rammstein Live Aus Berlin fortfarande!
PPallemanMedlem sedan dec. 2000557 inlägg
Bire skrev:
Nej, det är FlamesT-shirt, Blankpolerade stålstövlar & Rammstein Live Aus Berlin fortfarande!
Jag skulle vilja se dig i den munderingen - sippandes på ett glas rött. §jr ;)
Palleman skrev:
Bire skrev:
Jag skulle vilja se dig i den munderingen - sippandes på ett glas rött. §jr ;)
Jag kan ta hem kameran.. ;) :e
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg
frankof skrev:
Hmmm Hade jag nästa rätt för engångs skuld ;)
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=454176#post454176
Lägg av.. Annars får du en 1100R i vardagsrummet på 11000rpm & spinnande bakdäck.
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg
Lägg av.. Annars får du en 1100R i vardagsrummet på 11000rpm & spinnande bakdäck.
Lite sent ute :p Tanta har redan föreslagit att 1300an skall stå i storarummet under vintern(ok, minus spinnande bakdäck då :e )
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggHmmm... *Djupt besviken på Tanta*