Jag kan inte göra annat än att göra en stor för denne medlem. Träffsäkra kommentarer som ibland vid första blicken framstår som rent svammel, men som efterhand är oerhört roliga.
Well, i början led han av storhetsvansinne och tjatade om sin egen popularitet, men nu har sansat sig och verkar vettigare. Roligt? hmm...Slutlig dom har dock icke avkunnats...och jag är ICKE vänster!
Tackar så hjärtligt för ännu en tråd tillägnad min populäritet... ;) §e
I den förra, deklarerade jag om en påbörjad diktator-kurs på KomVux.
Där har jag nu lyckats, med äran i behåll(?), att diktera hela rasket...
Funderar på att utöka min diktatur till samtliga kommuner i Svea rike!
Garantin på 2 år hos ICA för min galenskap, har jag fortfarande kvar.
Då garantin är rikstäckande följer den självklart med på min eriksgata
kring Svea rikes alla städer & byar & ev. i annekterandet av Norge...
Skulle nu eriksgatan eskalera i ett mindre intellektuellt blodigt korståg,
ring då närmaste ICA kundtjänst för felanmälan ang. min 2års garanti!
MVH: OuKaij
(praktiserande diktator) §e
- Besvara Samernas Svenska! - Oj, så mycket det lutar åt höger!!!
Jag undrar dock om inte utvecklarna får kolla upp varför det blir så konstig formatering efter OuKaij´s inlägg..
Månne det befinna sig en busbrowser i hans dator eller är webForum inte kompatibelt med OuKaij?
Är det hos världsnaturfonden man ansöker om fridlysning av utrotningshotade arter? §e
Det är väl lika bra att vara förberedd i god tid, innan min riksgaranti går ut hos ICA.. :e
Stöd den utrotningshotade diktaturen, genom extrema bidrag till postgiro: #&*§@%-£$
Föreningen "Diktatorer-UPA" tar även emot kärnvapenbestyckade missiler via snail-mail!
- Politik ska vara kul, annars åker du på stryk!
Vissa producenter av "flamebait's" deklarerar enbart sitt inneboende kvalitétsutbud... §e