Det är ju en himla tur att dom finns så vi slipper hela det klientelet här på wF.. ;)
Lunarstorm
58 svar · 1 578 visningar · startad av Räven · sida 2 av 3
Frågan, av Räven
Fan va bra det går för lunarstorm, de har liksom 30 000 st inloggade samtidigt nu. Helvete vad dom lär tjäna pengar på reklam och olika mobbetjänster etc etc. Snacka om att ha maximal tillgång till en viktig målgrupp. Lunarstorm är en jävligt lyckad sida, som jag alltid sagt.
Läs frågan i sin helhet →bire: sant :e
Med stark & tydlig betoning på "hela klientelet" alltså. ;)
Gargghh.... Lunarstorm, det är ju bara och fiffa och moffa och allt vad det nu heter!!
Men ja den är lyckad, bra mycket mer än Spray's Skunk!!! :e
Näe, jag gillar varken Lunarstorm eller Skunk.. wF rules! ;)
Men vad underligt, förut för ett par månader sedan när jag sa att lunarstorm var bland sveriges mest lyckade sajter möttes jag av saftiga bu-rop . Ni verkar ha ändrat er.
låter bra att ni tagit erat förnuft tillfånga.
Är det samma personer som svarat denna gång?
Jag vet inte heller om underlaget finns för att säga att vi ändrat oss. Jag har det i alla fall inte. ;)
Mvh,
Det är väl en himla skillnad mellan att anse att Lunarstorm är en lyckad idé mot att tycka att det är en trevlig sajt...
+ att klientelet inte faller alla i smaken givetvis ;)
Generalizzemanget är kul, Räven! :e
Effekterna blir ju ännu mer kul! :) ;)
- Besvara Samernas Svenska!
humm...
nja
Frågan är väl om de tjänar de riktigt stora stålarna. De har nog feta lån som tar upp en hel del av deras vinster. Men men.. lyckats har dom ju.
Lunar här däremot nästan blivit äckligt populär. Går man på fest så frågar folk inte efter ens mobilnr längre utan efter ens lunarnick.
Inse vilken propaganda maskin lunarstorm är för sveriges ungdomar. Tänk er mardrömsscenariot att Rick sitter där hemma och smyghailar och lägger in subtila meddelanden bland alla *kjam**miffa* *moffa* *gosa* och annat gulligull....
Nä... jag ska nog starta föreningen lunarstorm jugend
Det är mycket lättare att komma ihåg ett lunarnamn än ett telefonnummer!
Inte för att vara taskig mot de som kör Lunar...
Men jag tycker vi ska hålla oss inom webForum, och inte dra upp Lunar så mycket. :)
Re: nja
nanne skrev:
Nä... jag ska nog starta föreningen lunarstorm jugend
Du menar "Lunarstürmer Jugend"? ;)
Bire skrev:
Det är väl en himla skillnad mellan att anse att Lunarstorm är en lyckad idé mot att tycka att det är en trevlig sajt...
+ att klientelet inte faller alla i smaken givetvis ;)
kör hårt med det bire :e
Ja, det känns rätt för dagen att skriva så! §e
Okkido skrev:
Det är mycket lättare att komma ihåg ett lunarnamn än ett telefonnummer!
absolut. jag kör på detta ;)
mycket effektivt har det visat sig vara. :birp
och nej, jag raggar inte på det sättet för er som nu får för er något - jag använder det för att få kontakt med trevligt folk som man kan bli vän med senare. :)
LunarStorm är kanske väldigt lyckad men VÄLDIGT segt!
Theef skrev:
LunarStorm är kanske väldigt lyckad men VÄLDIGT segt!
beror på när man loggar in. :OO ;)
jag har aldrig loggat in...