Kanske en liten knepig fråga. Men om någon skulle kunna hjälpa mig med detta lite vore jag riktigt tacksam.
Det är så att jag har blivit kallas till mönstring nu snart. Alla andra som jag vet har fått gemensam transport till dem med buss men inte jag inte, jag får ta mig in för egen maskin. Saken är den att jag _aldrig_ åker till GBG annars och förmodligen kommer känna mig hyffsat vilsen :)
Till Centralstationen kan jag komma, men hur tar jag mig sedan ut till Kärringberget på Frölunda där militären håller till? Antar att det är via spårvagn, men vilken? Och var går jag av? :)
Skall vara där 10:45 på måndag, så om någon göteborgare med tidtabeller till hands vill hjälpa mig så vore det guld värt!
Från Centralstationen, Avgång 10.07, Till Käringberget, Ankomst 10.35, Linje 11, Destination Saltholmen
Total restid: 00.28
Du går till centralen, hoppar på spårvagn 11 kl. 10:07 och går av vid hållplatsen som heter Kärringberget. Kan inte bli smidigare :p Närmaste tur före avgår 09.55, närmaste tur efter avgår 10.19 (fast då är du framme 10.47).
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2