20 snart. Studerar, Jobbar Ica lager, Gör några småprojekt i programmering då och då.
Satsar på NHL i hockey ;)
Hur gamla är ni och vad jobbar ni med?
171 svar · 4 554 visningar · startad av trexter.com · sida 7 av 9
Frågan, av trexter.com
Tänkte göra en liten wF-undersökning och kolla vad det är för ena som hänger här! ;) Själv: 15år - Studerar :)
Läs frågan i sin helhet →stoffe-2k skrev:
humm. kanske dax att uppdatera....
24 år , - Test och utv. av eGPRS(EDGE)
m_soderlund skrev:
P skrev:
19
Vad jobbar du med då?
P ska bli tenis stjärna ;) (och pluggar bara ett par 100m från där jag jobbar)
Nja tennistjärna är jag nog för dålig för... Pluggar gör jag på katedral och det är väl inte där i närheten du jobbar stoffe-2k?
Sammanfattning:
19-studerande
28 år.
Kontors- och kvalitetssystemsansvarig samt egen näringsidkare.
Någon borde sammanfatta allt detta och göra en lista! Kul med statistik!
P skrev:
stoffe-2k skrev:
humm. kanske dax att uppdatera....
24 år , - Test och utv. av eGPRS(EDGE)
m_soderlund skrev:
P skrev:
19
Vad jobbar du med då?
P ska bli tenis stjärna ;) (och pluggar bara ett par 100m från där jag jobbar)
Nja tennistjärna är jag nog för dålig för... Pluggar gör jag på katedral och det är väl inte där i närheten du jobbar stoffe-2k?
Sammanfattning:
19-studerande
humm... det var någon som pluggade/spelade tenis på heltid.. hade för mig att det var du,,, :-)
Phorpher skrev:
För övrigt så n0llade jag PeW som också pluggar Datalogi här i Västerås. Hans ålder tänker jag inte uttala mig om.... ;) §e
Ha... den pendlar mellan 8 och panchis (>65?) beroende på vem man frågar :birp
Men vem vet, trots det kanske även jag kan ta den där fil.Mag i datalogi så småningom ;)
Jag är numera 19 och jag studerar (:OO ) fortfarande men snart är det lumpen som gäller :)
oelbal skrev:
19år - Har grön färg i ansiktet, dvs, jag är student igen om 10 månader...
Gah, jag har fortfarande grön färg i ansiktet. Det positiva är att 9 månader har gått, så det är bara 30 pinnar till muck nu...
YYYEEAAHHHOOOOOOOOOOOOOO
jag är bill gates barn så jag är fönsterputsare på microsoft, jobbar på windowsavdelning
zipp3r skrev:
jag är bill gates barn så jag är fönsterputsare på microsoft, jobbar på windowsavdelning
Åh, det är du som översätter hjälpen? :e
28 år, systemutvecklare. Pysslar främst med javautveckling, olika WebSphere-produkter, DB2 osv. på Windows/Linux och AIX.
När jag blir äldre tänkte jag skola om mig till playboy.
5 år - dagisbarn
:bire
35 -- sjukskriven
17 år, teknik, andra året. Det är rätt trist. Jag lär plugga nutrition eller något liknande efter gymnasiet.
64 år och Systemutvecklare, har fortfarande roligt!
22 år - Studerande vid det Dataekonomiska Programmet vid Interntaionella Handelshögskolan i Jönköping, Småland, Sverige...
15 och pluggar.. om 5år är jag våldsamt rik och har tagit över världen :P
nkrantz skrev:
22 år - Studerande vid det Dataekonomiska Programmet vid Interntaionella Handelshögskolan i Jönköping, Småland, Sverige...
Gah, har vi en ekonom bland oss?? ;)
Tja, fortfarande 28, fortfarande glassgubbe, men har börjat klämma lite på C-uppsatsen så jag kanske får ut min fil kand nån gång.
Måste ju glädja Clas Wahlbin lite efter alla år vid HJ... :e