Hur gamla är ni och vad jobbar ni med?
171 svar · 4 554 visningar · startad av trexter.com · sida 5 av 9
Frågan, av trexter.com
Tänkte göra en liten wF-undersökning och kolla vad det är för ena som hänger här! ;) Själv: 15år - Studerar :)
Läs frågan i sin helhet →19 år. Pluggar Webbprogrammering 80p distans på Högskolan i Kalmar...
webtomten skrev:
Simpa skrev:
16 år, Går på gatan!
.. nämen jag Studerar och jobbar extra i kassan på ICQ Kvatum (värmdö)
Typisk fel skrivining av en data nörd :p §e
Typisk särskrivning av en annan datanörd §e
Jag gillar dig redan fiddler ;)
Fiddler kan man fråga var du har fått det ifrån? :q
Jag gillar inte när folk citerar mig och sedan skapar en särskrivning i citatet för att klaga på det :p §e :e
bläää på er :p
*me ringer fibermannen så han åker hem till @nders och tar tebax det han har glömt där :p* :e
29 och hemmastad :)
Varför jobba när man kan tjäna pengar ändå? :birp
.. och leva på ett gods?
Tomten - Menade du "fel skrivning" eller "felskrivning"? :p
.. och leva på ett gods?
gör jag redan .... bara det där med att få pengar utan att jobba kvar :e
Webbutvecklare och LotusNotes Utvecklare (client/web)
cya,
PatrikB
20 år: tomtegröt-utvecklare
23 i maj (1980). Jobbar på en skola. Boss för ställets sajt, är jäkligt involverad i skolans marknadsföring och emellanåt hjälper jag några elever att ta sig vidare i livet. Hade allra helst sluppit det sistnämnda, vilket mina chefer också fått höra. :e
Så, kort och gott: webbredaktör, marknadsförare/reklamutformare och elevassistent.
16½ (halvan är viktig ;)) och pluggar Teknik.
Klös skrev:
27 arbetslös/tidningsbud
Uppdatering kan behövas... tidningsbudskarriären slutatde snabbare än du kan beräkna kvadratroten av 1 ;)
Nutid: Nattaktiv lagerapa till och med den andra maj och 27 i ca 7 månader till.
17 och studerar natur/natur på gymnasiet, samt försöker få ett vettigt sommarjobb.