" NEWBIES "
Everyone Was New Once & Can Find Forums Intimidating So Hopefully We Can Answer Some Of The Questions Here. Anyone Who Answers A Question Here Please Respect The Fact That The People Asking Are New & Need Answers Not Abuse.
Vad är det för kul med det? Jag tycker att det är ganska självklara saker, som tyvärr inte alla respekterar. En roligare sak, däremot, är en medlem som här på wF bad om ursäkt på förhand när han postade sitt första inlägg. :e
Jag tycker nästan att det borde finnas ett sånt forum här eftersom nästan alltid när det kommer en ny så postar han i fel forum och får minst 2 påhopp om hur dålig han är som postar i fel forum. Förstår honom som bad om ursäkt på förhand.
Om alla bara lärde sig att ge f-n i att hoppa på en person som råkar posta i fel forum och istället gör som det är meningen, dvs klicka på länken Rapportera till moderatorn så skulle ingen känna sig dålig. Man behöver inte skriva i varenda tråd som är felpostad om att den borde ligga i ett annat forum.
Svara istället på frågan om du kan det och tipsa moderatorn om att den ligger fel så hamnar den snart på rätt ställe.
På så sätt slipper vi även se korspostningar från de som tror att de har gjort fel och skapar en ny tråd i rätt forum.
Om alla bara lärde sig att ge f-n i att hoppa på en person som råkar posta i fel forum och istället gör som det är meningen, dvs klicka på länken Rapportera till moderatorn så skulle ingen känna sig dålig. Man behöver inte skriva i varenda tråd som är felpostad om att den borde ligga i ett annat forum.
Svara istället på frågan om du kan det och tipsa moderatorn om att den ligger fel så hamnar den snart på rätt ställe.
På så sätt slipper vi även se korspostningar från de som tror att de har gjort fel och skapar en ny tråd i rätt forum.
Först trodde jag detta skulle va en skämttråd, men döm om min förvåning att den inte blev det.
Jag är inte aktiv i alla forum, men många är jag i.
Men att det föregick detta visste jag faktiskt inte.
Men "visa" erfarna postar också fel...
Att säga till dem vet jag inte hur man resonerar om men..
Jag tycker nästan att det borde finnas ett sånt forum här eftersom nästan alltid när det kommer en ny så postar han i fel forum och får minst 2 påhopp om hur dålig han är som postar i fel forum. Förstår honom som bad om ursäkt på förhand.
Nja, denne personen bad om ursäkt på förhand för att han ställde en fråga om ett ämne han inte var insatt i, om jag inte minns helt fel.
Håller helt med om att det är onödigt att vara viktig och påpeka om någon råkat posta i fel forum! Vill man ha hjälp med något så lär man ju knappast posta det fel med flit!
Va?! Menar du att jag måste göra nytta också som moderator?! :o
Jag som trodde jag bara behövde glida runt och se tuff ut :e