Uddevalla... :OO :P ;) :e
Nja, du kan ju alltid komma upp och hälsa på mig, finns inte så mycket att göra just här men vi kan la åka in till Kalsta och göre nö. ;) :)
7 svar · 266 visningar · startad av Selle
där det finns mycket att göra om man är ledig.
Där det mycket är fritt att göra och inte allt förmycket kostar så mycket.
En sån stad skulle vara rolig att veta om det fanns i Sverige.
Nån som vet en sån svensk stad? :h
Och snälla, va ärliga nu... :p :OO :e
Uddevalla... :OO :P ;) :e
Nja, du kan ju alltid komma upp och hälsa på mig, finns inte så mycket att göra just här men vi kan la åka in till Kalsta och göre nö. ;) :)
Nässjö. Poliser som är 60+ och bra priser i baren om man känner bartendern, givetvis..
Ta med dig polarna ut och res istället, Selle. I Thailand är det billigt. :)
Stockholm, här finns allt och lite till. Nästan.
Enköping! :D
Fast å andra sidan finns det nog en hel del att göra i de flesta städer om man utgår från mig. Jag ser inte några problem i att fylla fritiden med aktiviteter, snarare är problemet att fritiden är på tok för liten.
Mitt arbete inkräktar på fritiden! :o
SPiN:
Det é ju så dyrt i Stockholm... Jag var där för typ två veckor sen, och jisses det gick åt pengar...
:l
Kitti skrev:
Det é ju så dyrt i Stockholm... Jag var där för typ två veckor sen, och jisses det gick åt pengar...
:l
Det varierar nog vad som kostar pengar. I Stockholm behöver vi i alla fall inte göda staten med skyhöga bensinskatter så fort vi ska transportera oss någon annanstans. Dels är avstånden kortare, inga tio mil till närmsta stad, dels är kollektivtrafiken väl utbyggd. Men visst är mycket annat dyrt, framförallt boendet.