Här är det
Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Bendro alternativt forumledare@webforum.nu.
Bendro
Moderator, webForum
46 svar · 1 134 visningar · startad av Rikard · sida 2 av 3
Senast igår fick jag höra av en kollega att det är rätt typiskt oss "unga" i databranschen att vi inte har så mycket papper framme utan har allt i datorn istället... Det stämmer väldigt väl på mig och mitt skrivbord... men sen var det där med det digitala skrivbordet också... :OO
Läs frågan i sin helhet →Här är det
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Bendro alternativt forumledare@webforum.nu.
Bendro
Moderator, webForum
Det är nästa vecka stoffe... nästa vecka...
Jag kom på en sak. Vem bryr sig hur mitt skrivbord ser ut? :e
Ingen, för du har det fula xp skinnet som är så otroligt fult och klumpigt. så fult!
Rikard skrev:
Skärmen är det inget fel på... 21" med upplösningen 2048x1536. Trots det måste jag säga att MS PowerToys Virtual Desktop är en klockren lösning... :) Den har jag väntat på länge... att det skulle ta MS så lång tid att stjäla den från nix-världen... ;)
Hmmm, måste man ladda ner sådant :q Det fanns i min standard installation Red Hat 7.2 Jag visste väl att jag bytte (@nders, observera ordet bytte) upp mig när jag valde Linux. :P
Trots det måste jag säga att MS PowerToys Virtual Desktop är en klockren lösning... Den har jag väntat på länge... att det skulle ta MS så lång tid att stjäla den från nix-världen...
Finns dock ett antal olika program som fungerar på samma sätt som existerat i ett antal år :)
Till Sico...
Bendro
Moderator, webForum
tjaaa, det e ju bättre iaf :)
Antal nedladdningar: 7
"Till Sico" står det, läser ni andras post också eller? Ingen skam i kroppen har dom §e
:e :e :e
Man ska ju ha minst 2 radigt aktivitetsfält med kanske 50+ ikoner där nere. 20 fönster igång osv osv. Så lever jag. Dock har jag ingen kamera så jag kan inte fota mitt skrivbord :p
PrintScreen :P
Hemma ser det ut så här på min LapTop...
r) Bilden borttagen då jag inte har rätt att publicera min bakgrundsbild.
*sneglar på sitt eget skrivbord och skall nog iiinte lägga upp en bild på det här nej*
Mitt skrivbord för tjugo dygn sen.
*noterar att Bires bakgrundsbild innehåller 6 svettiga tyskar med nakna överkroppar*
Tror att du får ansluta dig till resten av skaran du med Bire! ;)
Bire har nakna pojkar på sin lap :e
flat-eric skrev:
*noterar att Bires bakgrundsbild innehåller 6 svettiga tyskar med nakna överkroppar*
Tror att du får ansluta dig till resten av skaran du med Bire! ;)
Det är ju grymt hårda tyskar dessutom...