Senast igår fick jag höra av en kollega att det är rätt typiskt oss "unga" i databranschen att vi inte har så mycket papper framme utan har allt i datorn istället...
Det stämmer väldigt väl på mig och mitt skrivbord... men sen var det där med det digitala skrivbordet också... :OO
varför lever man så? hmm, har man stor och bra skärm så kanske man kan iofs :) Själv brukar jag alt+tabba mig mellan de 20 olika fönstren jag har uppe :)
/red: Jag har bytt bild eftersom jag såg att den förra var klumpigt sparad. På föregående bild visades minst fyra wF-fönster... Därav Pace kommentar...
Är det inte meningen att man ska jobba på sitt arbete istället för wf:a?
Är det inte meningen att man ska wF:a på sin fritid istället för att jobba? Fri flex är en bra grej. Jag gick till jobbet c:a 30 minuter innan @nders gick på lunch idag... :e
hmm, har man stor och bra skärm så kanske man kan iofs Själv brukar jag alt+tabba mig mellan de 20 olika fönstren jag har uppe
Skärmen är det inget fel på... 21" med upplösningen 2048x1536. Trots det måste jag säga att MS PowerToys Virtual Desktop är en klockren lösning... :) Den har jag väntat på länge... att det skulle ta MS så lång tid att stjäla den från nix-världen... ;)
/red: Jag har bytt bild eftersom jag såg att den förra var klumpigt sparad. På föregående bild visades minst fyra wF-fönster... Därav Pace kommentar...
Är det inte meningen att man ska jobba på sitt arbete istället för wf:a?
Är det inte meningen att man ska wF:a på sin fritid istället för att jobba? Fri flex är en bra grej. Jag gick till jobbet c:a 30 minuter innan @nders gick på lunch idag... :e
Och du var tvungen att ta bort wf-fönstrena för att bekräfta det? §e :birp
är ett av systemkraven stor skärm + hög upplösning?
Nope. Går att köra på WinXP men det är inget MS lämnar support på. Laddas hem från pyttemjuk. :)
Sök på PowerToys.
Ja, öppnar man fler än 4 fönster blir det tvärdrag.
Japp, ruskigt dålig och ruskigt rolig! :e