Varför inte ta det direkt med brorsan din, ni bor väl om inte under samma tak så iaf i närheten av varandra?
Hata Motorola, han bara snackar en massa skit x(
28 svar · 895 visningar · startad av goldy
Hata Motorola, han bara snackar en massa skit x(
Varför inte ta det direkt med brorsan din, ni bor väl om inte under samma tak så iaf i närheten av varandra?
*Fniss*
konstigt nog blev den andra låst, men denna har inte blivit låst än
Motorola och goldy är bröder? :o
Japp
Hasch_Nisse »
Citat från den andra tråden:
Stängd på skaparens begäran.
;)
Cannabis_Tomten skrev:
Vad är det för konstigt med det? Den andra trådens skapare (Motorola, f.ö. goldys broder) bad att få den stängd. Då är det väl inte konstigt att den stängs?
- -
Denna tråd finns fortfarande hopp för. Låtom oss icke stänga, utan varandra glädja med detta snöre av rättvis glädje! Jag nyttjar tillfället att placera en burk med fyra svampar, att hämtas av Tengblad, som på många sett kan anses vara min befriare.
I övrigt skall kärlek ges mellan bröder. Även bröd skall ges till broder av broder, och bröder skall dela på brudarna.
Schysst syskonkärlek! Får man se dom blodiga bilderna sen? Först då blir det total njutning! §e
Bire, Bire, Bire ;)
Jag tycker denna tråden också ska stängas. (pga spam)
Men det avgör våra moderatorer.
Bire---> Vi slåss inte, men jag kan tänka mig att du vill se goldy lite uppläxad med tanke på att du gnäller och klagar på hans trådar och inlägg. Och då menar jag inte denna tråden. §jr
Sovit gott broder? Eller legat på hollet kanske?
Motorola skrev:
Bire---> Vi slåss inte, men jag kan tänka mig att du vill se goldy lite uppläxad med tanke på att du gnäller och klagar på hans trådar och inlägg. Och då menar jag inte denna tråden. §jr
Sorry.. Det är svårt o va ödmjuk när man har 100% rätt...
Kan nån ansvarig moderator ta bort denna tråden?
Goldy och Motorola »
Kan ni inte tänka efter INNAN ni startar en tråd nästa gång :q
Jag lovar att moderatorerna i det här forumet har bättre saker för sig än att stänga trådar åt er. :l