Vi kan skicka folk till månen, prata med människor på andra sidan jordklotet via en burk, klyva atomer, utforska mer och mer av havsdjupen och -frivilligt- återgå till 80talet gällande mode... men inte skapa ett självstädande hem?
Har du tröttnat på att städa? Städa hemma på rummet är det värsta som finns. Så det är ju skönt att ligga i lumpen där man inte behöver städa alls... :OO
Eller nu minns jag hir det egentligen var... städning varje morgon kl 06:00. Det är nog inte så jobbigt hemma ändå.
Vi kan skicka folk till månen, prata med människor på andra sidan jordklotet via en burk, klyva atomer, utforska mer och mer av havsdjupen och -frivilligt- återgå till 80talet gällande mode... men inte skapa ett självstädande hem?
Gnarf :OO
Ja, det är mycket mysko.. Jag hade liknande funderingar nyss när jag drog fram som en vinterstorm med dammsugaren & moppen.. Det är ju guds straff till den praktiskt lagde att tvinga denne att städa själv.
Kan man anställa svart arbetskraft för under 300:-/mån tro? :OO ;) :e
*Blinkar dumt mot Bire* Män som dammsuger? Jag försöker fortfarande bli klok på den obotliga fobin min karl har mot just denna lilla väsnande maskinen. Vet inte vem som är mest rädd för den; han eller hundarna ;)
Web-Tor> Flickvänner eh? Hrm, kanske låg någonting i det Bire skrev om lesbiskt förhållande då trots allt §e :e