Har märkt att det är lite svårt att komma in i gemenskapen här på wF.
Fick tips om att skriva en liten presentation, så tänkte ta mig ett kamikazeskutt rakt in i det hela genom att göra just detta... på sätt och vis ;)
Lite typiska saker för Hepzy då:
Kan inte laga mat. Är däremot imponerande duktig på att skapa nya kemiska vapen i köket med sina försök.
Klänger envist fast vid den barnsliga sidan genom att vägra sluta läsa X-men, vilket hon gjort troget i 18 år.
Är inte ens en femtedel så duktig på datorer som hon skulle önska.
Bor tillsammans med tre odjur; två hundar och en sambo.
Kan absolut inte överleva en enda dag utan kaffe. Brukar här och var online sprida sin innerliga övertygelse om att kaffe är världens åttonde underverk.
Har tre år kvar till trettio, men redan funnit minst ett grått hårstrå. Detta en upptäckt som följdes av en snabb tur till närmsta affär för att inhandla hårfärgningsmedel. Liiiite fåfängd får en kvinna vara.
Även om matlagning inte går ihop med en Hepz, så är hon en jäkel på att baka.
Har en löjlig förkärlek till att blanda in engelska ord och uttryck lite överallt när hon skriver.
Talar uppenbarligen om sig själv i tredje person lite då och då. Hrm.
Och med detta folks.. ville jag bara säga 'Hej på er. Här är jag' :)
Välkommen till wf Hepzy! Kaffe är gott! Datorer åxå!
Vill du komma hem till mig och kolla mina etsningar?
Hehe!!! Jag är känd för dynamiska formuleringar! ;)
Har märkt att det är lite svårt att komma in i gemenskapen här på wF.
Hur tycker du att det är svårt att komma in i gemenskapen? Jag vet att vissa gillar att kritisera nya här på forumet extra mycket i tex. ett av de webbrelaterade forumen (kanske inte så svårt att gissa vilket ;)).
Så sant.
Tilläggas kan att jag fick mitt första gråa hårstrå vid 18 års ålder
samtidigt hittade en jobbarkompis ett som var knall orange i huvudet på mig... underligt.
Så sant.
Tilläggas kan att jag fick mitt första gråa hårstrå vid 18 års ålder
samtidigt hittade en jobbarkompis ett som var knall orage i huvudet på mig... underligt.
Välkommen Hepzy! :)
Man ska inte leka så mycket med målarfärg :p
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e