FFrasseMedlem sedan aug. 200231 inlägg Det är verkligen sant! Trodde de var ett skämt, så fel jag hade.
Man kan ju fråga sig vad de har för fotograf i Haparanda. Eller är det så att de har varit i en fotoautomat för få dessa fina kort?
Man kan ju också fråga sig hur det står till i V:s lokala grupp. Tre som ler... det säger väl allt!
Sen är väl frågan om inte de andra partierna har sina svarta fläckar också. Skulle du vilja rösta på Lantbrukare Gard från centerpartiet i Haparanda? Kan man bli mer frånvarande?
http://www.centerpartiet.se/templates/InfosidaLocal____4633.asp
/Frasse
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg "Petter Persson!!! han kommer locka till många skratt"
Det gör ju hela vänsterpartiet åxå å allt till vänster! :e
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inlägg
Selle skrev:
OuKaij skrev:
"Petter Persson!!! han kommer locka till många skratt"
hehe mycket möjligt ;)
Inte bara möjligt, det är sant också!
SelleMedlem sedan sep. 20014 781 inlägg
Kim skrev:
Selle skrev:
OuKaij skrev:
"Petter Persson!!! han kommer locka till många skratt"
hehe mycket möjligt ;)
Inte bara möjligt, det är sant också!
Jag lägger mig inte in i vänsterns politik, än iallafall ;)
Men blir det borgerligt får man granska dem. :e
Visade sidan för min rumskompis, när han hade skrattat klart ringde han till Petter Persson för o kolla om det var sant! :e
Det var det, tydligen, haha :e
Petter existerar ... Nu ska en annan kille här på jobbet ringa nr.7... :OO
SelleMedlem sedan sep. 20014 781 inläggHehe, nu händer det grejer ;)
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg tjejmedhund, nämn inte det med Beckomberga!
Partiet kanske begår personlighetsklyvning då! :e
VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg Hehe. Ska nog flytta till Haparanda ändå, verkar inte vara så svårt att komma in i kommunfullmäktige ;)
En imponerande valross-mustasch på nr.7....
HHallMedlem sedan dec. 2001868 inlägg Kan man säga att dem visar partiets rätta ansikte ;)
Såg kandidat nummer 9 och 10 inte fotogenic ut så de ville inte vara med på kort....? :)
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg "ville inte vara med på kort....?"
Borde gälla hela vänsterrörelsen! :e
EkströmMedlem sedan feb. 20022 594 inläggEndast en ser på riktigt ut att kunna vara kommunfullmäktige i mina ögon. Gissa vilken?
Och nej, inte Petter Persson :e
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggJag tror att Petter Person vill visa åt vilket håll han vill att politiken ska gå. Det är därför han lutar så mycket åt vänster. :)
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg "Och nej, inte Petter Persson"
Jo tu krappen, de plir de nokk! :e
CcmkMedlem sedan mars 2001325 inlägg 9:an såklart! Han ser mest trovärdig ut ... ;)
Fast 10:an är väl också lite av en favorit :e
/ Martin
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggJag konstaterar att snittåldern på partiets valbara medlemmar är 25 och en seriefigur.
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg Bra (för) vänstern ? :e
om du delar deras personlighet (fy f-an) med 25 + ev. 1 st. seriefigur. :e