Har ni tänkt på att när man har en walkman eller minidisc i fickan och varje gång man tar upp den så är sladden till hörlurarna alltid ihoptrasslad till en boll. Tar en evighet att nysta ut.
Även om man rullar ihop sladden fint innan man lägger ned den så sker samma fenomen igen. Är den bara mina sladdar som envisas med att bråka eller gäller det alla...?
Japp. Man kan göra som ett företag som inte skall nämnas med namn och fixa lite trådlöst. Dagen efter fick dom ett telefonsamtal ifrån företaget på andra sidan gatan. "Hrmm..vet ni om att vi kan komma åt ert trådlösa nätverk?" :e
I övrigt kan jag bara verifiera Tengblads uttalande. Hörlurssladdar är väluppfostrade och skötsamma medans datasladdar är bråkstakar
Tror inte det finns något i vårt hem som klår det monstruösa sladdmonstret bakom tv-möbeln. Fyra tv-spelskonsoler, en video och en tv. Sedan är jag även extremt otekniskt begåvad, så de gånger jag försökt koppla om där bak för att få N64an att fungera istället för Ps.. så ja *host*.. låt oss säga så här; min karl är gråhårig.
606 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e