Nr. 1
Talibanfest i Stockholm, du kommer in gratis om du har skägg, pilotuniform, flygvärdinnedräkt eller kamouflerat.
Det låter som ett skämt, men saken är ju den att man blir ännu mer illamående när man läser hela artikeln på Expressen. http://www.expressen.se/article.asp?id=121236
Nr. 2
Tyska tillverkaren Siemens nya gasspis får namnet Zyklon, zyklon är, om inte jag minns helt fel, den gas som användes i koncentrationsläger under andra världskriget.
Vad ska man säga, jag blir illamående när jag tänker på allt som händer... :x
Vad säger ni, ska vi inte anordna en Estoniafest också, alla med flytväst eller paddel kommer in gratis. :OO
Den dagen då en nära släkting eller vän till Alexander Bard dör kan vi ju anordna en fest där man får komma in gratis om man kommmer inrullandes i kista och dessutm är klädd som Alexanders Bards släkting eller vän. Jag undrar hur den mannen skulle reagera om han får smaka lite på sin egen medicin. Då skulle han säkert spela "förtryckt homosexuell" som han annars gör då läget blir lite ansträngt. Sånt här får mig att må illa kan jag säga...
Det är ju pinsamt att vara svensk... Även fast man kanske tycker att det är "rätt åt USA" att få lite spö tillbaka så kan man väl tänka offrens familjer.
Tycker inte att festen är särskilt uppseendeväckande. Lite satiriskt, inget annat. "Offrens familjer" bor både i USA och Afghanistan, något som vi inte får glömma bort. Bara för att det ena landet har mer pengar gör det inte att man alltid bör försvara dom.
Gasen hette förresten Zyklon B om vi ska vara riktigt jävla noggranna.