Kommer verkligen folk att våga flyga den 11/9 ?
Flyga 11/9 ?
17 svar · 451 visningar · startad av Pellefant
Om det vore så att jag skulle flyga den dagen, skulle jag inte känna någon som helst oro för att göra det. Det finns ingen anledning att gräva ner sig i vissa datum och oroa sig för dessa.
Ett flygplan är en av de säkraste platserna du kan vistat på.
Det gäller ALLA årets dagar - ägen 11/9 ;)
Det är då "jag ska köpa vingar för pengarna"... :e
Jag ska inte flyga alls.
det kunde lika väll varit någon annan dag "olykan" hände... inget "speciellt" att (inte) flyga på den dagen
voigtann1> folk är väl rädda att terroristerna ska "fira" årsdagen med en uppföljare... som Sagan Om Ringen ungefär ;)
Aha! :o
Så man skall inte gå och se Sagan om de två tornen , den 1:a december [eller när den nu premiärar] för då kanske man får se Sagan Om Ringen, härskarringen... :q :e
:birp
peppar skrev:
Aha! :o
Så man skall inte gå och se Sagan om de två tornen , den 1:a december [eller när den nu premiärar] för då kanske man får se Sagan Om Ringen, härskarringen... :q :e
:birp
Varför ger den titeln associationer till WTC :l
Sauron bin Laden
Nej, jag tänker inte flyga då. Mest för att jag inte ska någonstans. Skulle jag till andra sidan pölen - visst, inga problem. Det jag är mest orolig över är att man knappast kommer att kunna kolla på TV eller läsa tidningar som en vanlig människa utan att överösas av tillbakablickar, krönikor och annat fjant.
Vi ska ha kräftskiva på jobbet den 11/9. :)
Då slipper man både TV och flygplan.
Man kanske får resan billigare om man åker till staterna den elfte? :D
Om resan till USA blir billigare vet jag inte, men jag vet att vissa flygbolag i USA har satt ner priset ordentligt ($1?) för inrikesflyg den elfte...
Axel skrev:
Man kanske får resan billigare om man åker till staterna den elfte? :D
Annars kanske resor till Afghanistan och Irak är något för den ekonomiskt lagde. :e
casca skrev:
Annars kanske resor till Afghanistan och Irak är något för den ekonomiskt lagde. :e
Du kanske kan få flyga dit i en Hercules, och hem i en bodybag ;)
Att flyga den 11/9 borde ju vara en av de säkraste dagarna då säkerhetskontrollerna säkert kommer att vara mycket noggrannare än de var till exempel för ett år sedan.