Det finns en slutgiltig punkt där mental hälsa övergår i galenskap. Som en slags klipphylla där ett steg för mycket innebär ett långt och högst otrevligt fall. De grekiska myndigheterna står minst sagt på kanten och vacklar.
Som många spelsiter världen runt uppmärksammat har den grekiska staten godkänt en lag som totalförbjuder all sorts spelande, såväl på arkadmaskiner som datorer hemma. Lagen har alltså godkänts och passerat tillräckligt många instanser för att nu ha tagits i verkan.
Vet ej vart jag läste det men nån stans var det :) Stackars dom små djuren där nere :e
f-n va härligt, då kanske man snart slipper alla jävlar med irriterande ringsignal på telefonerna snart oxå!
Och i samma veva så får Ericsson för en gångs skull en marknad? §e
f-n va härligt, då kanske man snart slipper alla jävlar med irriterande ringsignal på telefonerna snart oxå!
Och i samma veva så får Ericsson för en gångs skull en marknad? §e
Röstar för alla förslag mot ringsignaler, den mest jobbiga signal måste vara när folk med Nokia telefoner får SMS, stör mig så jäkla mycket på det. :)
jag är grek själv och tycker att det är rent ut sagt löjligt. Orsaken till denna lag är att grekiska regeringen ville förbjuda olaglig spelverksamhet med vadslagningar osv.. Men de "glömde" specificera vad EXAKT som skulle förbjudas, så det blev så här...