Heh här beställer man i sista minuten! :D Tur att jag kom på det idag och inte imorn iaf :)
Beställning - webForum T-shirts!
263 svar · 7 409 visningar · startad av Tengblad · sida 9 av 14
Frågan, av Tengblad
Nu är det dax att beställa webForum T-Shirts! Beställningsformulär All info om tröjorna finns på sidan. Kom ihåg att det behövs beställas uppåt 100st tröjor för att inte priset ska öka. Senaste beställningsdatum 2002-09-30
Läs frågan i sin helhet →Nä så kan det väl inte vara?
Senaste beställningsdatum 2002-09-30
Beställning och betalning är väl helt skiljda saker? Hoppas jag :O
Beställningsformulär skrev:
Senaste beställningsdatum 2002-09-30, då ska även din betalning vara betald till postgirot nedan.
Jo, tyvärr :(
Meh man kan väl inte ändra relgerna efter hand? :(
Snacka med Tengblad.
Hoppas han kan hjälpa dig, han som står och grejar allt. :l
Mjo, allt är ju faktiskt mitt fel, har ju vetat om det här i typ en månad eller nåt, bara glömt att beställa. :(
Men som sagt, snacka med Tengblad, jag tror allt att han kan fixa nåt. :)
Tror inte att han är omöjlig... ;)
Kanske kan fixa så att en kompis betalar via sin internetbank. SKa portot inkluderas i betalningen?
Allt står inne på beställningsformuläret :)
Just nu är vi uppe i 78 beställda tröjor.
Jag funderar på att dra lite på sista datumet så at vi kan komma upp i hundra beställningar. Som det ser ut nu så blir det 15:- till per tröja. Håller dock på att förhandlar med dom :e
Så ni som inte har beställt nu har ni sista chansen!
Pjuh. Allt löste sig till slut :)
Tur du har M@rtin! :D
Nu får ni bane mig beställa ni som inte gjort!
En som redan glömt bort, får inte hända ;)
Tengis > Det är väl såklart wF default tid som gäller? Med fem minuter till godo gör jag min beställning. ;)
joser: :e :e
Just nu är vi uppe i 82 beställda tröjor.
:stefan: skrev:
Hallååå, jag pröjsade mina tröjor igår, men det kom inga med posten idag - är något fel? :q
:e
:p :e
:stefan: skrev:
Hallååå, jag pröjsade mina tröjor igår, men det kom inga med posten idag - är något fel? :q
:e
Posten har väl slarvat med ditt paket då förmodar jag. ;)