När måste man ha betalt då? Betalar min den 25 typ!
Beställning - webForum T-shirts!
263 svar · 7 409 visningar · startad av Tengblad · sida 6 av 14
Frågan, av Tengblad
Nu är det dax att beställa webForum T-Shirts! Beställningsformulär All info om tröjorna finns på sidan. Kom ihåg att det behövs beställas uppåt 100st tröjor för att inte priset ska öka. Senaste beställningsdatum 2002-09-30
Läs frågan i sin helhet →Beställningsidan skrev:
Senaste beställningsdatum 2002-09-30, då ska även din betalning vara betald till postgirot nedan.
Eftersom min kropp inte är anpassad till t-tröjor, men trivs väldigt bra bakom en slips, kommer jag att göra egna wF-slipsar med dels lila dels svart dels grön bakgrundsfärg :e
Du kan ju ge bort tröjorna du köper i present :birp
Betalar ni inte skickar jag Bire på er
Å fy schälingen! :o §jr ;)
Nog bäst jag kommer ihåg att ta med mig pengar och postgironummer någon gång! :p ;)
RED: Jag har IG i svenska... :OO :stud ;)
Någ bäst jag kommer ihåg att ta med mig pengar och postgironummer någon gång!
Glöm inte ordboken!
Hur många tröjor har ni fått beställning på?
Brian skrev:
Hur många tröjor har ni fått beställning på?
Tengblad står för det svaret tror jag ;)
Nu har visslaren beställt en tröja :e
GAAAAH!!!!! x(
Glömmer jämt att betala, tur att det är en vecka kvar... ;) :p :l
antal??
Just nu är vi uppe i 58 beställda tröjor.
med hur mycket ökar priset om vi inte kommer upp i 100 st?.......kanske är bara jag som missat det........går det isånna fall att göra en inbetalning extra på det beloppet utöver det man betalat innan...?
ooooops..... :r ,......men hur många fler kronor blir det??.....har säkert missat det också.....men det skuller jag enbart på min egen dumhet!
Det är jue lite svårt att säga innan alla som vill ha har beställt, men det handlar inte om många kronor.
Just nu är vi uppe i 61 beställda tröjor.
Ni som har tänkt att avänta med att beställa för att se antalet kan väl börja beställa nu så att man ser och kan börja räkna om det mot förmodan skulle bli några kronor till.
Äh Jag ska också ha en webforum T-shirt!
Nu är vi uppe i 59!
Nje men 62 om du inte tänkt beställa minus :o
Nej det var ju inte tanken direkt :e