Jag tänker beställa sist. ;)
Beställning - webForum T-shirts!
263 svar · 7 409 visningar · startad av Tengblad · sida 2 av 14
Frågan, av Tengblad
Nu är det dax att beställa webForum T-Shirts! Beställningsformulär All info om tröjorna finns på sidan. Kom ihåg att det behövs beställas uppåt 100st tröjor för att inte priset ska öka. Senaste beställningsdatum 2002-09-30
Läs frågan i sin helhet →Ahh va bra då tar du på dig att beställa dom tröjor som blir kvar för att komma upp i 100st §e
Tengblad skrev:
Ahh va bra då tar du på dig att beställa dom tröjor som blir kvar för att komma upp i 100st §e
Inte omöjligt.
-30
Hur är storlekarna - 'normala' eller?
(Frågar eftersom de flesta 'klubb-t-shirts' osv. brukar vara så väldans s t o r a i storlekarna)...
Tyyyyypisk tjejer att fråga om sånt! :e
*sucka* ja, kanske typiskt :)
... men jag hade ju tänkt a n v ä n d a tröjan som klädesplagg, inte tälta i den :)
Small eller Medium tro...
tjejmedhund skrev:
*sucka* ja, kanske typiskt :)
... men jag hade ju tänkt a n v ä n d a tröjan som klädesplagg, inte tälta i den :)
Ahh.. Ok.
Nej, jag betalar inte för alla Viking :e
Beställt 2 st, en till mig och en till Viking...
Storlek "s", här ska det bannemej spännas :e
+1 till mig ;)
Mig kommer ni inte missa så fort jag får min tröja ska den lämnas in till ett tryckeri och trycka texten
webtomten
på ryggen ;) :birp
webtomten skrev:
Mig kommer ni inte missa så fort jag får min tröja ska den lämnas in till ett tryckeri och trycka texten
webtomten
på ryggen ;) :birp
Det skall alla andra göra med! §e :p ;)
POMMES POJKARNA IF ska det stå på min ;)
Pommes är ett otroligt skönt ord. Fan superklasse (tips: Använd superklasse istället för ord som bra/suveränt) :)
Förlåt att jag tramsar, Tengblad. Ska beställa nu, även fast det blev fel tryck på tröjorna ;)
Då var det beställt.
tjejmedhund storlekarna är normala.
Jag äter upp detta:
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=401949#post401949
Jag beställde en tröja igår. :r
Får väl skylla på att jag inte kunde motstå :e-smileyn. :birp
Just nu är vi uppe i 37 beställda tröjor.
jag ar ju i usa, tanker inte paya det portot :e sa kan man bestalla nar man kommer hem??? dvs i juni?
crisse6, det går tyvärr inte.