Jag har en rökbit kvar så vi kan klippa oss en hövding! lalalalalaa
jo ikväll blire fest tyvärr känner jag bara för att bli helt kastad(läs waste:ad) så det lär väl sluta illa... och om någon kan asp och har lust att hjälpa till lite så....
Länken redigerades bort eftersom den klassas som korspostning.
/me försökte vara ironisk där, för jag sitter bara framför datan, typ allt jag gör så.. inget anfall menat!
Så du menar att du är mindre datornördig för att du först snackar lite knark-lingo och sedan erkänner att du inte gör annat än sitter framför datorn :q
Det är ganska lönlöst att försöka skriva något till någon man inte känner på internet, därför att alla tolkar inlägg i forum och sådant som skrivs via irc program precis som var och en vill oavsett betydelsen.
Dessutom finns det folk som inte läser hela inlägg/meningar och sedan tolkar precis fritt hursomhelst utifrån det som de egentligen inte har en aning om .... visst e det kul ? §e
Det jag skrivit hittills har inte haft någon betydels, dessutom tänkte jag att jag slänger med en länk för att kolla hur moderatorerna hanterar korspostning (har inte råkat ut för det innan ju ;))
sgtpepper e ett klasiskt exempel på en person som inte begriper ironi!
Tja, det kan jag väl inte själv uttala mig om, men ironi är en svår konst att greppa och alla är inte gjorda för att bemästra ironi, varken som framförare eller åhörare.
sgtpepper, jag menade att jag vart precis lika nördig som alla andra här! omg jag hatar att förklarra självklarheter ffs