celia skrev:
Ska du inte byta till namn "Cannabis Tomten" !? ;) :p
SÄRSKRIVNING §e
CannabisTomten i så fall =)
41 svar · 817 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 2 av 3
vi har en 3:de ringare, som har rakad skalle o i bakhuvet så har han tatuerat in biljarnboll nummer 8, sen en bild på en pittbull. över dem har han tatuerat in en text där det står "SKINHEAD" o han e allmänt skum... igår, ser vi honom springa snabbt som faen.. in i vårt klassrum, ut på andra sidan som går till fordons lokalerna, genom fordon o ut genom garaget sen e han borta... en halvtimme sen
Läs frågan i sin helhet →celia skrev:
SÄRSKRIVNING §e
Cannabis_Tomten skrev:
celia skrev:
SÄRSKRIVNING §e
Särskrivningen var ju med flit ;)
celia skrev:
Cannabis_Tomten skrev:
celia skrev:
SÄRSKRIVNING §e
Särskrivningen var ju med flit ;)
det brukar låta så när man spelar smartare än vad man igentligen är ;)
Så många sär skrivningar som du har i den här tråden skulle Cannabis Tomten vara ett smart val av namn :p
Vi har inga cola-automater i mitt gymanium.
casca skrev:
Vi har inga cola-automater i mitt gymanium.
man får en cola automat per skinhead som börjar gymnasiet...
vi har tydligen 2, 1 har man inte sett än... men han skall väll finnas nånstans...
Vi har bara en kaffeautomat och en kiosk :o
Viking skrev:
Vi har bara en kaffeautomat och en kiosk :o
Kaffe automat = att ni har en smyg rasse =)
kiosken = jadu... vu har också en kiosk, fast ingen vet var den kommer ifrån =)
jag har ändrar subjectet...det gjorde jag för länge sen.. men det ändras tydligen inte...
inget VG/MVG nivå på detta forum inte... verkar vara en lite billigare variant =)
sen jag flyttade hit i januari så har det varit 2 mord, 2bränder och en bil som exploderat på min gata. Jag säjer bara Yo! Förort!
/N
nanne skrev:
sen jag flyttade hit i januari så har det varit 2 mord, 2bränder och en bil som exploderat på min gata. Jag säjer bara Yo! Förort!
/N
fordons grabbarna startade en brans och en explosion på mitt gymnasium, men det för många år sen...
dem råkade kort sluta ett bil batteri... sen vette fan....
föresten... styckmordet med ryssarna o den där lättlänningen i stockholm när dom göt in han i ett betong block...
det huset ligger 300 meter ifrån vårt hus =)
Fan va fränt ni har det.
Cannabis_Tomten, får man gratis rökbit varje morgon oxo ?
Vi har inget gymnasium vid våran kaffeautomat... :( ;)
Ingen colaautomat heller...
Hmm jag gick nog i en fattig skola! Vi fick bara dissekera grodor och fiskar medan man i kungliga hufvudstaden förfinat denna konst med balter :e
nanne skrev:
/N
Någon som kan se något sammanträffande mellan att dessa händelser uppstått samt att du flyttat dit? :e
Var det inte i Lahäll i Täby som det omnämnda styckmordet ägde rum ?