Igår när jag var ute fick jag bevittna en helt underlig konstig raggnings scen.
Jag och några kompisar satt med en öl vid ett bord precis utanför en dörr.
Då det kommer en tjej som är på väg ut genom denna dörren. Samt att en kille är på väg in genom dörren.
Tjejen snubblar och råkar spilla drinken i ansiktet på killen. Hon kramar han och säger förlåt m.m. Sedan ser hon att han fått sprit i ögonen då börjar hon pussa han på kinden och munnen. Sen följer killen med tjejen och sätter sig vid ett bord. Och där sitter dom resten av kvällen och hånglar.
Ja, skulle stockholmare ljuga :q
Sånt händer inte, det är bara alla som inte som bor i 08 som är så avundsjuka på allt som händer här, så är det bara ;) :e
jag kommer ihåg en gång en tjej som försökte ragga på mig genom att nypa mig i rumpan.
Efter att ha gett henne en rejäl utskällning där jag kallade henne en hel del fula ord som "mansgris med bröst" och "objektfixerat luder" så raggade ingen på mig efteråt i Katrineholm. Bara bra för mig som har stadigt sällskap.
jag kommer ihåg en gång en tjej som försökte ragga på mig genom att nypa mig i rumpan.
Efter att ha gett henne en rejäl utskällning där jag kallade henne en hel del fula ord som "mansgris med bröst" och "objektfixerat luder" så raggade ingen på mig efteråt i Katrineholm. Bara bra för mig som har stadigt sällskap.
Min kropp rör bara den jag tillåter.
Mhmm... är det alltså därför det är så dött här? :e