Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Frågan 28 aug. 2002 13:36 #1 andra ställföreträdande Café webForum-kommunist, har gnällt så mycket på att han inte orkar med att moderera cafét så har jag, tredje ställföreträdande Café webForum-moderat, tillsammans med @nders, för en tid sedan, enats om att Bendro kommer att bli vårt nytillskott och vill härmed överlämna den stora modereringshanden till Bendro och hälsa honom hjärtligt välkommen in i kaoset. :e (När det nu blir - under dagen/kvällen.)
Här får du en pepparkaka @nders.
med oomkullonekliga hälsningar
Rikard
f.d. forumledartysk
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Nu stavade du fel Coper. Det stavas:
"Jag lider med dig Bendro."
Peeer Medlem sedan mars 2002 5 907 inlägg Jag lider med dig Bendro §e
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Bendro 4 asskicker!!!! :e
Han kommer att kicka skinkhalvor på ett föredömligt sätt tror jag! :e
Välkommen in i den svarta zonen Bendro!
*Skickar en bränsletank till en Ford Scorpio till Bendros mamma*
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Åh, en sådan härlig dag!!!
Mitt hjärta är fyllt av sång, och benen spritter av glädje.
Bendro, bend 'em over!
Va... har vi en kommunist i styret av wF !!!! :OO
var var det man avslutade sitt konto ? :e
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Välkommen till skiten Bendro! :OO
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Vad är värst. En komminist eller bendro? :o
Helt klart en mörkröd kommunist!
B Bendro Medlem sedan jan. 2001 3 039 inlägg I´ve got the power...
Makten....den totala makten! Moahahahaha.....
Bugar och tackar för förtroendet. När får jag firmabilen och nyckeln till stugan på rivieran? :e
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg
När får jag firmabilen och nyckeln till stugan på rivieran?
Jag måste göra dig besviken och säga att jag redan fått dom fina grejerna. Du får ett skjul i kumla och en sparkcykel :e
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Tengblad: Det är inget fel på sparkcyklar :l ;)
Det går utför med WF...
Ah, bara skojar! Kram till min allra bästa kompis D.!!!! *fjäsk* Glöm inte vem som assisterade dig med konkateneringarna innan du börjar redigera mina inlägg!!! ;)
/A
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Weeeee!
Du kan börja redigera detta inlägget så du får in vanan. §e
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Jag vill bara understryka att jag inte är kommunist. Notera understrykningen.
Mvh,
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg @nders, lika kraftfull och tydlig som alltid. ;)